Gå til innhold

Problemer med farger i CSS!

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hei. Når jeg spiller CSS nå, så blir fargene på våpene rosa. Enkelte baner er fargene rosa og svart i sjakk rutemønster.. Jeg har ett skjermkort som heter nVidia GeForce 7500 LE, og begynner å lure på om det er at driverene ikke er oppdatert??

Jeg har sett på http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Men vet ikke hvilken driver som passer til skjermkortet mitt :(

Lurte på om det var 7 go series, men ville ikke laste ned, uten å være sikker.

Så er det noen som vet hvilken driver som passer til skjermkortet mitt ?

Og visst det ikke er p.g.a av at det blir rosa farger i CSS, vet dere da hva det kan evt. være?

Har også oppdaget noen grønne, røde og blå prikker på skjermen, som går bort når jeg trykker litt forsiktig på den :!: <-- Det kunne også vært greit og vite litt mer om, visst dere vet det :)

Takker for alle svar!

Mvh

Zynilum

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Noen her som skal nedover den 2-3.10?

6920693[/snapback]

Det er på grunn av modellfilene i mappen cstrike. Prøv å installere det på nytt ;)

7656559[/snapback]

Aha :/

Kjipt! Hmm, får vel gjøre det da.. Har lastet ned fra FPSbanna.com skjønner du ;o

Er vel derfor? :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Grønne, røde blå prikker som går vekk når du trykker på ddem, kan det være pikselfeil?

Isåfall er de små, og du ser de nok ikke hvis skjermen er hvit.

Vær forsiktig med å trkke på skjermen btw.

7656962[/snapback]

Mulig det er pikselfeil ja, hehe :p

Jaja, er forsiktig såklart, husker hvor forsiktig jeg var når jeg skulle montere skjermen. Pappen hang på helt til skjermen stod av seg selv :!:

Men, når jeg trykker litt under prikkene, og drar fingeren litt oppover skjermen mens jeg holder fingeren på skjermen, så forsvinner De :S

Men hvordan skal jeg klare og få dem bort da ? :O

Lenke til kommentar
Hei. Når jeg spiller CSS nå, så blir fargene på våpene rosa. Enkelte baner er fargene rosa og svart i sjakk rutemønster.. Jeg har ett skjermkort som heter nVidia GeForce 7500 LE, og begynner å lure på om det er at driverene ikke er oppdatert??

7656382[/snapback]

Det rosa sjakkmønstret er en fallback-tekstur som Source-motoren legger til når den mangler teksturen som egentlig skulle ha vært brukt. Dette er opprinnelig gjort for utviklerne, men er en kjekk måte for vanlige sluttbrukere å oppdage at noe er i veien.

Mest sannsynlig er det noe i veien med dataen (cachen) lagret i Steam-clienten din. I de fleste tilfeller kan man reparere slikt ved å høyreklikke på spillet i Steam og velge 'Properties', så 'Local Files' og så 'Verify integrity of game cache'.

Dersom ikke dette fungerer kan du prøve å installere CSS på nytt ved å trykke 'Delete local game content' og så starte nedlastning/installasjon av CSS på nytt.

Dette kan også skyldes defekt minne på grafikkortet. Men da får man som regel flere andre typer grafikkproblemer enn kun rosa sjakkmønster, slik som f.eks vrengte modeller, rare farger i 2D-sprites, etc.

Edit: dele = delete

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

7656382[/snapback]

Det rosa sjakkmønstret er en fallback-tekstur som Source-motoren legger til når den mangler teksturen som egentlig skulle ha vært brukt. Dette er opprinnelig gjort for utviklerne, men er en kjekk måte for vanlige sluttbrukere å oppdage at noe er i veien.

Mest sannsynlig er det noe i veien med dataen (cachen) lagret i Steam-clienten din. I de fleste tilfeller kan man reparere slikt ved å høyreklikke på spillet i Steam og velge 'Properties', så 'Local Files' og så 'Verify integrity of game cache'.

Dersom ikke dette fungerer kan du prøve å installere CSS på nytt ved å trykke 'Delete local game content' og så starte nedlastning/installasjon av CSS på nytt.

Dette kan også skyldes defekt minne på grafikkortet. Men da får man som regel flere andre typer grafikkproblemer enn kun rosa sjakkmønster, slik som f.eks vrengte modeller, rare farger i 2D-sprites, etc.

Edit: dele = delete

7658076[/snapback]

Aha! Prøver på Vertify Integrity Of Game Cache jeg :D

Takker så meget for hjelpen!

Mvh

Zynilum

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...