Gå til innhold

Hvilket spill skal jeg spille? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Ok, dette er en utrolig dårlig tråd, men saken er at jeg er nå på jobb (kjeder dritten av meg) og slutter om et par timer. Har bestemt meg for at jeg skal spille når jeg kommer hjem. Men problemet er: Jeg veit ikke hva jeg skal spille?!

Jeg har noen av disse følgende titlene fra før:

- Battlefield 2142

- Battlefield 2

- Company of Heroes

- Call of Juarez

Saken er at jeg ikke gidder å spille noen av de titlene når jeg kommer hjem.

Er det noen andre titler på PC markedet som er verdt å prøve? Kan skaffe spillene som evt. blir nevnt.

Ja, som jeg sa så er dette en dum tråd, men jeg kjeder meg på jobb. Forbereder meg på personangrep, frekke kommentarer, " :roll: "'s og spydigheter, kanskje til og med stenging av tråd. Jeg gir blanke :p

Alle tips blir satt pris på :)

Nightwolfie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser du har en del skytespill. Kan anbefale Call of Duty 2 (pc) eller Splinter Cell Double Agent (pc) viss du liker den typen spill.

7656452[/snapback]

Na, har runna COD2 og liker egentlig ikke SC spilla. Må ha mer action enn SC, et strategispill sier jeg aldri nei takk til heller :)

Lenke til kommentar
Hva med Rainbow Six: Vegas? Har ikke prøvd det selv, men det ser jo rått ut da. Selv om det har fått litt kritikk for dårlig realisme.

7656544[/snapback]

Har prøvd det, på 360 er det rått (demoen), men har det på pc og synes at det suger der... Jeg er sær ass :p

Lenke til kommentar
Dark messiah of Might and Magic!  :thumbup:

Vi har jo også Gears of war til 360, men det regner jeg nesten med at du har prøvd. Hvis ikke vet du hva du har å gjøre

7656556[/snapback]

Jammen ingen dum ide :) Har runna det fra før da, men kanskje jeg kan prøve det om igjen om det ikke kommer andre forslag :) Fett spill da :)

Stronghold : Legends

Knakanes godt strategispill

7656639[/snapback]

Legends syntes jeg sugde, men Stronghold 2 er kult :) Kanskje jeg tester det etterpå :)

Lenke til kommentar

Om du liker RPG, så kan jeg anbefale noen av de beste i sjangeren: Fallout og Fallout 2 fra 1998. Etter at X1900XT kortet mitt gikk dunken, bruker jeg et gammelt Geforce 2 PCI kort, og fant ut at jeg skulle prøve Fallout igjen (Med uoffisielle patches).

Makan til avhengighetsskapende spill skal man lete lenge etter. Jeg fryktet at det bare skulle være et bra spill i hukommelsen min, men det viser seg at det fremdeles er sinnsykt bra. Grafikken er i 2d og oppløsningen er 640x480, men det er sjarmenende og samtidig mørkt og dystert post-apocalyptisk.

Karakterene, den non-lineære historien, alle små referansene til diverse pop-kultur, subtil humor, varierte våpen/armor/skills/feats og en ekstremt interresant historie gjør disse spillene til tidenes RPG (kanskje med unntak for BG-serien).

Har fått 3 andre til å ta opp igjen spillet etter at jeg begynte, og en som aldri har prøvd det før elsker det nå. :)

Anbefaler å ta en titt på dette. Å spille Fallout 1 før man spiller 2-eren er absolutt å anbefale for å få med seg hele historien.

PS: Er aldersgrense på spillet, da det inneholder både dop, ekstrem-vold ved critical hits, massevis av banneord og sex-referanser.

Lenke til kommentar

Støtter forslaget om Fallout, fantastiske spill!

Ellers så mener jeg Vampire : bloodlines er et meget godt spill, minner meg litt om Deus ex (som også anbefales på det varmeste) med tanke på friheten og systemet.

Blir en slags blanding av Rpg/adventure/action/FPS, og det ser rimelig bra ut også ettersom det bruker halflife 2 motoren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Jeg er nesten i samme posisjon som deg, har PS2, Wii og PC og leter etter nye spill å spille :p

Jeg prøver faktisk for tiden å få tak i Metroid Prime 2: Echoes til wiien min, siden jeg ikke hadde gamecube. Er triste saker å kjøpe bakoverkompitable konsoller, finner plutselig spill man synes ser steintøffe ut som man aldri har tenkt over før!

Vampire: Bloodlines var et fint spill, men det var litt bugs her og der, og kanskje det blir litt lite action for trådstarter?

Lenke til kommentar
Comand and Conquer: Generals

Dungeon Siege

Last ned en mod til Battlefield 1942 som heter "Desert Combat"

Ranbow six: Raven shield

er kansje litt sein men... :p  :thumbup:

7661558[/snapback]

Hvor får man kjøpt Ranbow Six: Raven Shield egentlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...