Gå til innhold

Sonic (xbox 360 og ps3)

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
blir nok ikke så jævlig på ps3 hvis de legger inn at du kan  lagre viktige ting på disken så den loader  det viktigste fra hdd'en   

men en dvd må jo spinnes mye fortere enn en blu-ray  så kanskje xbox'en er kjappere på loading mens ps3 er litt treiger e og ikke må loade så ofte

7656409[/snapback]

Faktisk, så har PS3 mye lengre loadetider enn 360. Har PS3 selv. Det er sikkert pga 360-en leser flere mb i sekundet på discen enn det PS3/blu-ray gjør. Nå henvender jeg til alle PS3 spilla jeg har og har prøvd.

7661774[/snapback]

Var det ikke sånn da, i følge den andre tråden din, at PS3'ene dine har tatt kvelden etter bare kort tid, skjønner ikke hvordan du kan ha prøvd så mange av spillene når maskinene ryker etterhvert som du putter plater i dem? Eller er dette en svertekampanje?

Lenke til kommentar
Synes det var litt vel lange lastetider i Motorstorm jeg. Var bare demo, men likevel.

7661895[/snapback]

Motorstorm skal visst ha drøye lastetider i retail versjonen også. Bare å se siste episode med On The Spot på Gamespot hvor programleder Rich Gallup "tabber" seg litt ut ved å si "Are we allowed to point out the loading times?" og Ryan Davis sier "I think you already did".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...