UrgeLoL Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Så denne videoen av Sonic på xbox 360 og ble meget overrasket over all loadingen. Noen som vet om situasjonen er den samme på ps3? Loadingen ødelegger jo hele spillgleden. Link Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 blir nok ikke så jævlig på ps3 hvis de legger inn at du kan lagre viktige ting på disken så den loader det viktigste fra hdd'en men en dvd må jo spinnes mye fortere enn en blu-ray så kanskje xbox'en er kjappere på loading mens ps3 er litt treiger e og ikke må loade så ofte Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Så denne videoen av Sonic på xbox 360 og ble meget overrasket over all loadingen. Noen som vet om situasjonen er den samme på ps3? Loadingen ødelegger jo hele spillgleden. Link 7656280[/snapback] Har du sett på makan? PSP laster jo på et øyeblikk i forhold til dette.. Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Xbox360en har også støtte for caching på sin HDD Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Anbefaler deg å ta ein titt på videoreviewet til Gametrailers.com av dette spillet. Tar for seg loadingen. Og alt det andre som er ræv med dette spillet. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ren gjett å er det ikke mye glede loadingen ødelegger, den forlenger vel heller levetiden til spillet siden det vil litt lengre tid å finne ut nøyaktig hvor mye dette spillet sannsynligvis suger... Lenke til kommentar
RevX Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Dæven. Det der er rett og slett vanvittig. Nesten så jeg ikke greier å tro det, faktisk. Heh, og sjekk ut denne tråden fra et annet forum: http://www.gamingw.net/forums/index.php?topic=55444.0 Sonic mister greipet. Lenke til kommentar
patham Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Det er bare en ting å si om dette. Det er den verste jobben jeg har sett av noen programerere jeg har sett med tanke på loading. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Fant dette på sega forumet. Ser ut som om ps3 får en bedre versjon av Sonic. Besides the obvious delay of the PS3 version from the 360 version, we've had no proof that SEGA was doing anything at all to fix the game. Though some speculated it was being fixed through the two release date delays, there was no proof towards this. Though not exactly a confirmation, 1-Up has now played the finished PS3 version. 8.3, an increase from their review of a 6.4 for the 360. According to them, SEGA has taken the time to eliminate many glitches in the 360 version, and have reduced all loading times to nearly nothing. Edit- my bad, they said 8.7, not 8.3. http://www.1up.com/do/gameOverview?cld=3143564 Problems... I'm on Wii internet, so I had to type it up (cause there's no copy and paste) but I'm sure that's right... Just go to the above link and search for "Sonic The Hedgehog" >_> Upon examining closer, they took down the review but left the rating up... weird. They also put the rating both as their score and the average score... Nå ser det ut som om previewen 1UP hadde lagt ut ble tatt ned igjen. Så får ikke opp informasjonen. Kilde Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 dette hørtes bra ut.... det virker som at sega bruker 360 som en slags"beta" platform så hvis det er noe galt vet de hva de kan gjøre bedre for nintendo og sony sine konsoller Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 dette hørtes bra ut.... det virker som at sega bruker 360 som en slags"beta" platform så hvis det er noe galt vet de hva de kan gjøre bedre for nintendo og sony sine konsoller 7657415[/snapback] Så lenge det bare skjer med Sonic, som er et møkkaspill etter det jeg har prøvd, så overlever nok vi som har 360 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Loading eller ei, spiller suker balleslikk og litt andre ekle saker :S Demoen var forferdelig, Sonic 2D anyday framfor dette analsprengte opplegget her. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Enig med Mala. Sonic burde holdt seg i 2D. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Enig med Mala. Sonic burde holdt seg i 2D. 7658693[/snapback] Det gikk ikke over til 3D like bra som Mario akkurat Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Det burde vært straffbart å programmere eit spel så elendig, korleis kan Sega innbille seg at folk vil kjøpe eit spel med så ekstremt mykje lasting? Det er snakk om eit firma av enorme dimensjonar, med fleire tusen (?) ansatte, og så presterer dei å lage noko så dårleg som dette? Ikkje såg eg kva som krevde så mykje lasting heller, grafikken såg jo rævva ut i forhold til for eksempel Gears of War. Endret 6. januar 2007 av Zeph Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) 360 versjonen fikk 5.5 og ikke 6.4 fra 1UP slik som det stod over. 6.4 er forøvrig den scoren 1UP opererer med som et gjennomsnitt mellom deres score og leserenes score. Her er den riktige linken til den siden Mgs prøvde å linke til tidligere: http://www.1up.com/do/gameOverview?cId=3143564 Ingen review der, men en user score. Mulig det er denne de snakker om.... Det er ikke bugs og tekniske svakheter som er det største problemet med dette spillet. Det er rett og slett ræva for å si det på godt norsk. Sonic i 2D var flott og jeg synes forsåvidt det første spillet til DC var spillbart, men det som har kommet siden har jo vært et hån mot Sonic navnet. Det største problem jeg ser det er det at de har gjort et forsøk på å ha en story i disse spillene. Det fungerer rett og slett ikke med noen story bortsett fra det mest elementære. Idiotiske stemmer, hårreisende musikk og en del latterlige settinger ødelegger disse spillene..... Endret 6. januar 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
mESA Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Herregud for en link! Det var jo tortur :S Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Kunne vært verre Mesa, hadde det vært ekte kunne du ikke spolt forbi loadingen... ^^ Lenke til kommentar
ChemicalX Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 blir nok ikke så jævlig på ps3 hvis de legger inn at du kan lagre viktige ting på disken så den loader det viktigste fra hdd'en men en dvd må jo spinnes mye fortere enn en blu-ray så kanskje xbox'en er kjappere på loading mens ps3 er litt treiger e og ikke må loade så ofte 7656409[/snapback] Faktisk, så har PS3 mye lengre loadetider enn 360. Har PS3 selv. Det er sikkert pga 360-en leser flere mb i sekundet på discen enn det PS3/blu-ray gjør. Nå henvender jeg til alle PS3 spilla jeg har og har prøvd. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 blir nok ikke så jævlig på ps3 hvis de legger inn at du kan lagre viktige ting på disken så den loader det viktigste fra hdd'en men en dvd må jo spinnes mye fortere enn en blu-ray så kanskje xbox'en er kjappere på loading mens ps3 er litt treiger e og ikke må loade så ofte 7656409[/snapback] Faktisk, så har PS3 mye lengre loadetider enn 360. Har PS3 selv. Det er sikkert pga 360-en leser flere mb i sekundet på discen enn det PS3/blu-ray gjør. Nå henvender jeg til alle PS3 spilla jeg har og har prøvd. 7661774[/snapback] Spill som feks.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå