molland Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hei Er det mulig å legge inn gps funksjon på laptop? Mulig det var feil forum, men da får den bare bli flytta mvh M Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Du kan jo koble en gps til og tracke via kartprogram på pc hvis d var det du mente! Dette er som regel piece og cake med en moderne gps! Gjorde det selv med en garmin etrex vista! Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ja dette er fullt mulig. Du trenger i midlertid en gps-mottaker og programvare. Her har du en mottaker: GPS-mottaker Programvare: Microsoft Autoroute Lenke til kommentar
molland Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Takker for gode svar Grunnen til att jeg lurte litt på det, er fordi jeg tenkte å ha en eldre laptop i bilen, sånn at jeg kan bruke gps etc på den. Blir jo langt billigere å kjøpe den gps mottakeren enn en "vanlig" en? Går det da ann å legge inn fotoboks varsler på pc'en? mvh M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå