Enceladus Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Eller er det slik at du bygger en tropp om gangen og ikke kan røre enkeltpersonene? Det er i så fall tragisk om det skulle være slik. Ser slik ut på bildene og filmene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 jeg har også reagert på det, håper da inderlig ikke det at det blir slik.... det villle vært skuffende Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hvorfor er dette tragisk? Company of Heroes er jo slik, og det funker helt ypperlig. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Hvorfor er dette tragisk? Company of Heroes er jo slik, og det funker helt ypperlig. 7656208[/snapback] Nå har jeg ikke spilt company of heroes, så der kan jeg ikke utale meg. Men i alle de tidligere C&C spillene så har det alltid vært en og en person om gangen. Det føles bedre å ha full kontroll over hver enhet. I de spillene jeg har testet tropper av folk bla. Battle for middle earth og dawn of war så har det liksom ikke funket for meg. Føler at det blir lagt mer vekt på ren kamp og mindre taktikk og strategi. Vanskelig å forklare. Er nok en smakssak. Jeg synest ihvertfall at det er tragisk. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hadde aldri prøvd det selv, før jeg prøvde CoH - men det funker som sagt helt ypperlig. Ikke noe problemer i det hele tatt. I CoH er det en tropp på 6-7 stykker man styrer (kjøretøy styrer man individuelt), og jeg har i hvert fall full kontroll hele tiden. Tragisk er det i hvert fall *ikke* Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Slenger meg på her jeg også. Den ene tingen som gjør at jeg ikke vil spille CoH (som, this put aside, er et veldig kjempe bra spill) er nettopp denne ene tingen. At man kontrollerer små grupper med menn i stedet for en og en. Når du da blander inn at tanksene blir styrt en og en føles det rart. Føles ut som om man har mer kontroll når man styrer hver enkelt. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 husker ikke helt hvor men jeg leste det ble grupper, og ja det 0delegger mye av micro potensialet Lenke til kommentar
zaxu Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Enig i at det er virker som om man har bedre kontroll når man styrer hver enkelt soldat. Men det har vært spill der man styrer tropper som har fungert for meg. Men C&C i serien mener jeg at man skal styre enkelt soldater. Får inderlig håpe at jeg vender meg til å styre tropper og at det virker like bra. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) For gods sake EA .. don't mess this up again. Generals er det verste i mans minne.. c&c 3 ser lovende ut, så for all del.. la oss håpe de ikke tar en EA igjen La oss ta en kronerulling og kjøpe Westwood ut av EA igjen, så kanskje vi får skikkelig c&c tilbake. Endret 6. januar 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå