Gå til innhold

Styrer man en og en soldat i C&C 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er dette tragisk? Company of Heroes er jo slik, og det funker helt ypperlig.

7656208[/snapback]

Nå har jeg ikke spilt company of heroes, så der kan jeg ikke utale meg. Men i alle de tidligere C&C spillene så har det alltid vært en og en person om gangen. Det føles bedre å ha full kontroll over hver enhet. I de spillene jeg har testet tropper av folk bla. Battle for middle earth og dawn of war så har det liksom ikke funket for meg. Føler at det blir lagt mer vekt på ren kamp og mindre taktikk og strategi.

Vanskelig å forklare. Er nok en smakssak. Jeg synest ihvertfall at det er tragisk.

Lenke til kommentar

Hadde aldri prøvd det selv, før jeg prøvde CoH - men det funker som sagt helt ypperlig. Ikke noe problemer i det hele tatt. I CoH er det en tropp på 6-7 stykker man styrer (kjøretøy styrer man individuelt), og jeg har i hvert fall full kontroll hele tiden. Tragisk er det i hvert fall *ikke* :)

Lenke til kommentar

Slenger meg på her jeg også. Den ene tingen som gjør at jeg ikke vil spille CoH (som, this put aside, er et veldig kjempe bra spill) er nettopp denne ene tingen. At man kontrollerer små grupper med menn i stedet for en og en. Når du da blander inn at tanksene blir styrt en og en føles det rart. Føles ut som om man har mer kontroll når man styrer hver enkelt.

Lenke til kommentar

Enig i at det er virker som om man har bedre kontroll når man styrer hver enkelt soldat. Men det har vært spill der man styrer tropper som har fungert for meg. Men C&C i serien mener jeg at man skal styre enkelt soldater. Får inderlig håpe at jeg vender meg til å styre tropper og at det virker like bra.

Lenke til kommentar

For gods sake EA .. don't mess this up again.

Generals er det verste i mans minne.. c&c 3 ser lovende ut, så for all del.. la oss håpe de ikke tar en EA igjen :p

La oss ta en kronerulling og kjøpe Westwood ut av EA igjen, så kanskje vi får skikkelig c&c tilbake.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...