Knebel Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) http://pspupdates.qj.net/Because-there-is-...pg/49/aid/78218 Pass opp for popuphelvete på denne sida.. Jeg vet ikke om alle har fått det med seg, men det har skjedd en liten revolusjon på PSP fronten i løpet av jula. Hva innebærer dette? -Homebrews kan kjøres direkte fra denne firmwaren. Intet behov for Devhook. -Ripp PSX spilla dine og putt de på memorysticken til PSP'en din.. Løft deg opp i PSX retrohimmelen når det måtte passe deg. På bussen, på jobb eller midt i naturfagtimen på skolen. Hva trenger du for å kunne gjøre dette? PSP med firmware lavere enn 2.80.. Det begynner å minke på disse i hyllene, og de nyere har vel 2.81 etter så jeg forstår. Jeg koser ræva av meg med gamle PSX titler for tida.. Endret 6. januar 2007 av Fhj Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hadde jeg bare hatt en psp med firmware 2.80 eller lavere.. Men min er desverre 3.03, så får vente på ps3 for å spille playstation spill på psp men gleder meg!! Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Hadde jeg bare hatt en psp med firmware 2.80 eller lavere.. Men min er desverre 3.03, så får vente på ps3 for å spille playstation spill på psp men gleder meg!! 7656807[/snapback] Det kvalifiserer til å kjøpe en til det der.. Man får fortsatt 2.8 i butikken.. Men en ting er sikkert, du må ikke finne på å oppgradere mer. Det kommer nok en løsning til 3.03 om noen måneder.. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Koser meg skikkelig med Vagrant Story på psp om dagen. Et av tidenes absolutt beste spill. Det fikk ikke 40/40 av famitsu for nothing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå