Straydog Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Satt å redigerte navnene på mp3'ene mine, hvorav mange av dem er skrevet med CAPS. Irriterende å skrive om hele navnet for å omgjøre dem til små bokstaver, og derfor er spørsmålet følgende; Noen som veit om det går an å merke tekst som er STORE til små ved å trykke en spesiell kombinasjon på tastaturet? ...eller er dette en ren ønsketenkning fra min side? <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Straydog på 2002-11-25 13:38 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Straydog på 2002-11-25 13:40 ] Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 i word er det shift + F3 Lenke til kommentar
Lef Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Vet om et program som gjør om fra CAPS til lower case og omvendt. Men det blir vel litt tungvint med renaming av MP3's ?? Programmet heter for øvrig Note Tab. Lenke til kommentar
glabba Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Hvis du har linux burde det ikke være så vanskelig å lage et script som gjør dette. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Du kan bruke "multi rename tool" i totalcommander (tidligere windowscommander) til å endre et utvalg med filer til små bokstaver, fungerer utmerket. http://www.ghisler.com _________________ Byggeren slapps.com [ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-11-25 13:59 ] Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 det programmet du nevner Byggeren funker helt maks. Jeg kan også anbefale dette programmet på det sterkeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå