Gå til innhold

Lincoln - Kennedy, pussige sammentreff..


Xenofil

Anbefalte innlegg

det er helt sykt.

Samme med at hitler var 1/4 jøde, homofil og hadde bare en testikkel!! Så han skulle dødd på et par punkter. Og hitler sin bart var falsk, han hadde egentlig lyst hår!

7656323[/snapback]

 

Har hørt dere greia om at han hadde bare en testikel tidligere en gang, det var visstnokk det som skal ha ført til at han var så aggressiv over alle rundt han. Vet ikke om det er sant men ... :roll: Kan godt hende at det er noen slags "vandrehistorie".

Når jeg tenker meg om så har jeg hørt den om hårfargen også en gang, var det ikke sånn at han hadde lysbrunt har da, men så farget han det svart ?

Endret av Kenny_NOR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Be historielæreren din forklare dette...

 

Trenger ikke historielæreren for å forklare dette - det kalles tilfeldigheter. Og den listen er et skoleeksempel på at menneskelig kognisjon alltid prøver å finne forklaringer på tilfeldige sammentreff, og gjerne koker i hop kompliserte konspirasjonsteorier for å forklare slike ting.

 

For å bevise dette ble det laget tilsvarende lister over underlige sammentreff mellom flere andre amerikanske presidenter. Du finner disse, samt en forklaring på probabilisme, tilfeldigheter, og hvordan menneskesinnet ikke er så veldig flink til å forholde seg til disse i f.eks. Stanovichs "How To Think Straight About Psychology."

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...