Mattlakk Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hei, har bluetooth adapter til pcn, men jeg har mista programvaren Noen som veit om et program som jeg kan bruke til å overføre filer? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Windows har innebyget programvare for dette. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 jaaa? hvor? hva heter det? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Høyreklikk på fila i utforsker, velg send til -> Bluetooth-enhet. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 okei:) takk, men det står "Kan ikke installere denne bluetooth enheten, programvare mangler" Hva må jeg laste ned da? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 okei:) takk, men det står "Kan ikke installere denne bluetooth enheten, programvare mangler" Hva må jeg laste ned da? 7655963[/snapback] Drivere, selfølgelig? Sjekk hjemmesiden til produsenten av bluetooth-adapteren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå