Guff Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Sliter med EKSTREM lagg når jeg kjører WoW i windowed mode. Er ingenting gale med pc'n, den burde klare dette. Har ATI-Radeon X800se gc.. vil tro det er dette det ligger på. Lastet ned nyeste drivere, men fremdeles denne skikkelig hakkete dritten. Her snakker vi 1000ms lag! Noen andre som har samme problemet eller som ser en mulig løsning? Takk for svar. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Lag, som i høy latency eller lav frame rate? Jeg fikk utrolig liten FPS når jeg kjørte WOW over begge skjermene, men straks jeg kjørte Duelview (Todelt visning) fungerte det mye bedre. Lenke til kommentar
Guff Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Lag som i lav FPS (framrate) ja. Tror du Duelview kunne funka for meg å? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Skader vel ikke å prøve. (Ikke missforstå meg, når jeg sier duelview mener jeg det -istedenfor- et strekt skjermbildet. Altså, om du allerede har to skjermer) Lenke til kommentar
Guff Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 oja, men jeg har bare en skjerm Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Bare for å være sikker, du maximizer vinduet ikkesant? As in dobbelklikker på task-baren så vinduet strekker seg ut. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Bruker windowed mode selv, mister litt FPS men ikke store greia.. Lenke til kommentar
Guff Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Bare for å være sikker, du maximizer vinduet ikkesant? As in dobbelklikker på task-baren så vinduet strekker seg ut. 7657201[/snapback] yeye.. men hjelper ikkje nokke Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det er vel omtrent teknisk bevist at man mister litt FPS om man kjører window mode. Rundt 5-10 FPS kom meg og en kamerat frem til etter en del testing. Men wow er ikke et FPS spill så det betyr svært lite. Og jeg kan ikke med det blotte øye se forskjellen mellom window og non-window mode. 5-10 forskjellen var målt via ctrl-r. Hadde det vært snakk om Battlefield 2 ville jeg aldri i livet funnet på å kjøre i windowed modus. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) wow uten windowed mode er jo nesten mord, å kunne surfe på nette/styre musikk/msn sammtidig som man raider er jo gull verdt <3 men mister selv litt fps der, ikke så mye men nok til at jeg trenger nytt skjermkort Endret 8. januar 2007 av djrabbit88 Lenke til kommentar
Guff Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 for meg er det mer som 30-35 FPS jeg mister :/ blir umulig å game sånn som det!.. Har som sagt et Sapphiron Radeon x800SE kort.. Kan det være det som er problemet? Eller går det på systemet? Operativsystemet altså? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 hmmm SE kort.... Om jeg ikke husker feil så er SE kort generelt lite egnet til å spille med. SE kort er det som ofte følger med "RIMI-pc'er". Det er billige kort som man stapper inn i rimelige pakkeløsninger. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Var det første som slo meg og, kjøp en bedre PC (eller et skjermkort i det minste) hvis det lagger i windowed mode. Er du av typen som gjør litt annet ved siden av WoW (surfing, spille musikk, ha på msn) er en dual core prosessor gull verd Endret 8. januar 2007 av Krapfoss Lenke til kommentar
Guff Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) kanskje d blir nytt grafikkort på meg da altså =P Endret 8. januar 2007 av lars16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå