edds Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ingen fest uten Mgmt sin "Time to Pretend"! Den er herlig! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg slenger på en ny skuffel med låter: Chicane - Saltwater (Original Mix) Pete Rock & C.L. Smooth - Carmel City oooog Meshuggah - Humiliative. YEAH! Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ingen fest uten:Jokke med og uten Tourettes og Valentinerne Raga Dumdum CC Vassendgutane Are & A-laget Det er vel de som er de viktigste!! Håper eg blir invitert på fest til deg Lenke til kommentar
Prectorex Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Prectorex, hvor er du DJ hen?Hadde lett kommet om du hadde spiller musikk som Kalopsia eller andre Armada-låter Det hender at det blir noe Armada-låter mot slutten av kvelden der jeg spiller (Rexx Nightclub Strømmen).Ellers går det mye i kommersiell house og RnB. Hvis du skulle ta turen til Rexx en gang, så får du gi lyd fra deg, så skal jeg sette på litt Armada;) Spilte faktisk med The blizzard på et arrangement i Bø (i telemark) i fjor høst ("On Base 07"), og jeg må si at jeg synes han har en sykt fet stil når det gjelder musikk Endret 28. mai 2008 av Prectorex Lenke til kommentar
Prectorex Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Trukke du har skjønt hva det er snakk om her Tehe, nei, kanskje ikke. Jeg forstod det sånn at du mente at det ville blitt dørgenes kjedelig sang hvis man fjerner vokalen. Det er jeg enig i, men jeg skjønner ikke hvorfor det er snakk om det. Fjerner man en gitarsolo fra et parti der det skal være gitarsolo, blir det også kjedelig. Det er visst ikke så rart at de putta en gitarsolo der i førstningen heller. Sorry, nå ble det en del poster å svare på her. Grei sang det der, men hvis man fjerner vokalen blir dette en gørrkjedelig sang! Samme riffet gjennom 95% av sangen er ikke akkurat talentfult (nå snakker jeg kun om musikken, ikke om vokalen) Det er noe jeg selv lett kunne lagd i FL studio på et par dager, ikke noe stress. Det har aldri vert min hensikt å slenge dritt om noen musikksjangrer. Jeg blir bare så irritert når folk sier at alle kan lage trance og house uten problem blablabla.... "dunkdunkdunk".... Derfor svarte jeg som jeg gjorde, rett og slett fordi at jeg blir så irritert når folk som ikke vet hva de snakker om, kommer med sine meninger. Musikksmak er en Subjektiv sak. Noen liker det ene, mens andre liker noe annet. Jeg personlig synes alle sjangrer har sine positive og negative sider, og hører på det meste. Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Tie My Rope - Children of Bodom Dj Mangoo - Eurodancer All the small things - blink-182 Only for the weak - in flames summer of 69- bryan adams sikra fjortisfyllefest med disse Endret 29. mai 2008 av The Lulz Lenke til kommentar
Prectorex Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Orjan Nilsen - La Guitarra http://www.youtube.com/watch?v=BJnM1t64v0I Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Orjan Nilsen - La Guitarrahttp://www.youtube.com/watch?v=BJnM1t64v0I + 1 Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 gadd ikke å lese gjennom alt, så vet ikke om noen har postet denne tidligere.. Deep Purple - Burn Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Beastie Boys - Sabotage Se filmen hos Youtube The Bloodhound Gang - The Inevitable Return of the Great White Dope Se filmen hos Youtube Garanterte partyhits Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Detta skulle vært posta for noen måneder siden, men bra enda Pop? Amy Macdonald - This is the life Gabriella Cilmi - Sweet about me Kate Perry - I kissed a girl Dance Eastclubbers - Sextasy Eiffel 65 - Voigla di dance all night E-Type - Africa Norsk: Plumbo - Harry Hove Plumbo - Harryland Plumbo - Trikken Plumbo - Det river Endret 5. september 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
CSM Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 tja.... må nesten være alene-fest. andre fester ødelegges av kommersiell søppel, alt fra r&b til tekno og annet popsøl. men hvis man måtte velge.... porcupine tree - trains (denne er deilig...) Lenke til kommentar
mia_pia Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 jeg liker for eksempel eddy wata- i love my people.. og sanger som det er minner knyttet til. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Robbie Williams - Feel Robbie Williams - Angels Alltid like gøyt å synge Robbie i skamfylla Lenke til kommentar
mia_pia Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg har gitt opp å få høre sanger jeg faktisk liker på fest, men sanger som skaper allsang er jo alltid kjekt.Vassendgutanes "Hei Reidar" når en er god i gassen gjør absolutt susen. hahaa.. jaa heyy reidar. he du kjøpt den nye gjødselspreidarn' ja eg kjøpte an bortpå AK i går, e måtte ha meg ein ny en når det var vår.. ellers er granada og ungkar med dobbeltseng også kjekke allsang sanger fra vassendgutane Lenke til kommentar
Sith Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 AC/DC ~ Thunderstruck AC/DC ~ Highway to Hell Aerosmith ~ Janie's Got a Gun Aerosmith ~ Walk This Way Avenged Sevenfold ~ Almost Easy Avenged Sevenfold ~ Afterlife Avenged Sevenfold ~ Brompton Cocktail Creedence Clearwater Revival ~ Mustang Sally Creedence Clearwater Revival ~ Down on the Corner Dimmu Borgir ~ Progenies of the Great Apocalypse Dimmu Borgir ~ Allehelgens Død I Helveds Rike Dropkick Murphys ~ Johnny, I Hardly Knew Ya Dropkick Murphys ~ Flannigans Ball Dropkick Murphys ~ Kiss Me, I'm Shitfaced Dropkick Murphys ~ I'm Shipping Up to Boston Flogging Molly ~ Drunken Lullabies Flogging Molly ~ Requiem For A Dying Song Flogging Molly ~ Float Flogging Molly ~ Pirate Song Flogging Molly ~ Black Friday Rule Flogging Molly ~ Devil's Dance Floor Flogging Molly ~ Seven Deadly Sins Flogging Molly ~ Kiss My Irish Ass Falconer ~ The Clarion Call Falconer ~ Blinded Guns N' Roses ~ Welcome To The Jungle Guns N' Roses ~ It's So Easy Guns N' Roses ~ Nighttrain Guns N' Roses ~ Mr. Brownstone Guns N' Roses ~ Sweet Child O' Mine Guns N' Roses ~ My Michelle Hammerfall ~ Secrets Hammerfall ~ Blood Bound Hammerfall ~ Fury of the Wild Kenny Rogers ~ The Gambler Johnny Cash ~ Get Rhythm Johnny Cash ~ Folsom Prison Blues Johnny Cash ~ A Boy Named Sue Johnny Cash ~ Man in Black Johnny Cash ~ Highwayman Manowar ~ I Believe Manowar ~ Blow Your Speakers Manowar ~ Kings Of Metal Manowar ~ Shell Shock Nirvana ~ Smells Like Teens Spirit Nirvana ~ Heart Shaped Box The Offspring ~ Have You Ever The Offspring ~ Staring at the Sun The Offspring ~ The Kids Aren't Alright The Offspring ~ She's Got Issues The Offspring ~ Walla Walla The Offspring ~ Can't Repeat Sum 41 ~ In Too Deep Sum 41 ~ Still Waiting Sum 41 ~ Underclass Hero Adam Mitchell ~ Crazy Crazy Nights Twisted Sister ~ We're Not Going to Take It ZZ Top ~ La Grange ZZ Top ~ Sharp Dressed Man Ozzy Osbourne ~ Not Going Away Ozzy Osbourne ~ I Don't Wanna Stop Ozzy Osbourne ~ Mr. Crowley Ozzy Osbourne ~ Crazy Train Ozzy Osbourne ~ Suicide Solution Ozzy Osbourne ~ Over the Mountain Ozzy Osbourne ~ Flying High Again Ozzy Osbourne ~ Bark at the Moon Ozzy Osbourne ~ Breakin' All the Rules Ozzy Osbourne ~ Perry Mason Ozzy Osbourne ~ Iron Man Ozzy Osbourne ~ I Ain't No Nice Guy Ozzy Osbourne ~ All the Young Dudes + Mye mere.^^, Lenke til kommentar
mia_pia Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hmm har ganske mye musikk jeg liker godt på fest, skriver ned en liste med noen få av dem: Vestlandsfanden - Livets glade gutter Ingenting - Liden Iron Maiden - Run to the hills Iron Maiden - Number of the beast Iron Maiden - Fear of the dark Metallica (eventuelt originalen med Diamond Head) - Am I evil? Metallica - One Metallica - Jump in the fire Metallica - The Four Horsemen Twisted Sister - The Price Twisted Sister - We're not gonna take it Venom - Countess Bathory ingenting- liden kjempefin sang.. men passer mer til nach Lenke til kommentar
FlowerPower88 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ingen fest uten Queen med "Don't Stop Me Now", ypperlig ut-på-byen-låt! Setter også gjerne på Mika, eller musikken fra Grease, der er det allsangfaktor i bøttevis! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ingen fest uten Slagsmålsklubben - Kasta sten! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ingen fest uten Slagsmålsklubben - Kasta sten! Slagsmålsklubben går det endel av her for tida. Det er slitsomt å høre på. Bannlyst fra mine fester Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå