Windkin Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 På fester av det litt mer rolige slaget er Tom Waits et must for meg ihvertfall. Skaper en god stemning. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) DDE - Vi ska fæst / Det går likar no / Her bli det liv! Postgirobygget - Idyll Metallica - Whiskey in the jar Jokke - To fulle menn Dire Straits - Walk of life Whitesnake - Here i go again Alice Cooper - Poison Bryan Adams - Summer of 69 Sweet - Ballroom blitz The Busserulls - Øl Øl og mere Øl The Trusefukters - Ingen fest uten skinnvest Kiss - Rock and roll all nite WigWam - In my dreams Helloween - Perfect Gentleman Twisted Sister - We're not gonna take it Åge Aleksandersen - Levva Livet DumDum Boys - Splitter Pine Return - Change the Attitude Van Halen - Jump Autograph - Turn up the Radio Sammensatt liste som oser av klasse. Brenner en slik cd til fest i vår! Endret 21. april 2007 av Equilibrium Lenke til kommentar
xersess Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 oddvar torsheimen, fordi da begynner du å le godt Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 oddvar torsheimen, fordi da begynner du å le godt 8457957[/snapback] hehe. fin han ja. En smule spesiell den fyren der. Eneste jeg vet om som synger på innpust. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Fattern gikk det mye i før, nå er det tilbake til det vanlige. Lenke til kommentar
EpleGutten Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Freestyler av Bomfunk Mc`s er alltid moro og høre på fest Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Nå får eg aldri høre min musikk på fester (okay nesten aldri) siden de alle er frelst til techno, rap og den skjiten, men å få W.A.S.P. sin Chainsaw Charlie på fest hadde hvert kanon! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 La Di Da - Baracuda These Walls Dont Lie - Promoe Hip Hop - Joell Ortiz + diverse gamle slagere Lenke til kommentar
m0rt3n90 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Alex Gaudino - Destination Unknown Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 I belive in a thing called love - The darkness Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Det er tre sanger jeg MÅ høre på fest: 1. Sugababes - Hole In The Head Den ER feit, da! 2. Kelis - Trick Me 3. Iggy Pop - The Passenger Ellers så har det jo blitt en trend å spille på de fleste festene jeg har vært på i det siste Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Denne må jo nevnes: Basement Jaxx - Good Luck Vanvittig kul partylåt! Ellers kan man jo nevne at Per-Arnez redder ethvert vorspiel. Lenke til kommentar
JorgenSeverin Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) guttefest; ZZ Top Mötörhead AC/DC Blandingsfest; (Klinemusikk) Lynyrd Skynyrd (Lovesongs) Guns n Roses (lovesongs) Pink Floyd Fyllafest; (Drittmusikk) Hip-Hop Trance Endret 10. september 2007 av JorgenSeverin Lenke til kommentar
edds Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Alt av The Prodigy er et must på fest. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Darkthrone - Too Old Too Cold blir jeg aldri lei da jeg er på fylla Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg har gitt opp å få høre sanger jeg faktisk liker på fest, men sanger som skaper allsang er jo alltid kjekt. Vassendgutanes "Hei Reidar" når en er god i gassen gjør absolutt susen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Norske hits gjennom åra er jo alltid en slager da. Sanger alle kan og ha hørt, så de kan bli med å synge. Blir nesten ikke bedre. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Tror mange oss her lider av samme skjebne at det går mye i trance og hip-hop på fester, men jeg gidder ikke å blande meg inn i musikken når jeg ikke kjenner verten så godt. Også er det utrolig hva alkohol gjør med musikksmaken Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Slengte på Godspeed You! Black Emperor - Motherfucker = Redeemer på lørdag. Uhm, ja... gikk ikke så bra ^______________^ Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) *bump* Sakset fra spillelista i MediaMonkey Bahamen - Who Let The Dogs Out U2 - Beautiful Day Madcon - Beggin Limp Bizkit - Behind Blue Eyes Mods - Belinda Bellini - Samba De Janeiro Big Bang - Girl In Oslo Daft Punk - Billie Jean (Daft Punk Remix) Bjelleklang - Gud! Hvor Du Er Deilig.... Bob Sinclair Feat. Gary Pine - Love Generation Red Hot Chilli Peppers - By the Way Erik & Kriss - BærumsGrammatikk Red Hot Chilli Peppers - Californiacation Captain Jack - Captain Jack Chumbawamba - Tubthumping Hermes House Band-Country roads Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm Danzel - Pump It Up Erik & Kriss - Den låta Toybox - Tarzan and Jane Norsk - DDE - Øl Øl og mere Øl.mp3 Da Buzz - Alive Blur - Song 2 Da Buzz - Dangerous Vestlandsfanden - For Livets Glade Gutter Three lions - Footballs Coming Home Får oppdatere etterhvert som den utvider seg Endret 28. desember 2007 av Zevs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå