thomassit0 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Rage Against The Machine - Killing In The Name Of. Den er faktisk forbudt på flere diskoteker / klubber fordi folk blir helt loco når de hører den. Foo Fighters - Everlong er og knall. AC DC - Back In Black / Hell's Bells / Highway To Hell / You Shook Me All Night Long / TNT ++ Postgirobygget som nevnt, en del bra der.. Idyll, 23 tommer, Beautyfull, bohemen leve, en solskinnsdag++ Jokke seff to fulle menn, paranoid, gutta, hr smith, sitter på en bombe + + Guns N' Roses har mye bra festmusikk, Used to love her, my michelle, welcome to the jungle, nighttrain, paradice city, sweet child o mine++ Red Hot Chili Peppers - Fight Like A Brave, Around The World, ++ Metallica - whiskey in the jar Endret 1. februar 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 på alle festene jeg har vert har dea enten spillt sånne populere dårlige sanger. sånn vg lista no.1-crap som Shnappi og Call on me og crazy frog osv. Ellers er det bare kjedelig rap. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Rage Against The Machine - Killing In The Name Of. Den er faktisk forbudt på flere diskoteker / klubber fordi folk blir helt loco når de hører den. 7848232[/snapback] Kilde på det? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 hehe, nei. det kan hende det var kødd men det virka ikke som det. var en eller annen programleder på P3 som sa det en gang jeg hørte den.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Norsk: Portgirobygget - Stygge lille trine Portgirobygget - Engel fra helvete Portgirobygget - Bohemen leve DDE - Vi ska fæst Marius Müller - Den du veit CC cowboys - Harry Dumdum boys - Enhjørning Ravi & DJ løv - E-ore Dance Da buzz - Dangerous (Slår jæævli ann!!) Lazard - Living on video Future trance united - irrestible Future trance united - face 2 face DJ satomi - waves Trance/house C-bool - Would you feel (Ziggy X remix) Ziggy X - Geschwindigskeitsrauch Scarf! - The Odysee Rap og sånt: Jaa9 & Onkl P - Kjendisparty Karpe diem - show 50cent ft. the game - hate it or love it Daddy Yankee - Gasolina Daddy yankee - rompe remix Coolio - gangstas paradise Pitbull - culo Rolig/nach Air supply - All out of love Air supply - Died in your arms Midnight oil - Beds are burning Kelly family - in love with an alien Dire straits - brothers in arms Country Vestlandsfanden - God som gull Vassendgutane - Granada Vassendgutane - Hei Reidar Vassendgutane - Hjortejakt Brett James - Darkside of the moon Cathrine britt - Swinging door Annet Booty bass - Shake that ass (bitch and let me se what ya got) Shakira - hips dont lie Akcent - Kylie Jock Jams - Whoomp, there it is Return - Bye bye johnny CCR - have you ever seen the rain Paradisio - Bailando Endret 5. mars 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Stiffy - Respekt Charite - Når hjertet mitt banker Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Stiffy - RespektCharite - Når hjertet mitt banker 7971738[/snapback] Ikke ? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Bra musikk... på fest? :--| Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Boney M - Daddy Cool Teddybears Sthlm - Hey Boy Endret 18. februar 2007 av Frichassé Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 I går var jeg nok en gang på fylla, disse låtene fikk opp stemninga hos meg: WASP - I Wanna Be Somebody Av den enkle grunnen at shock rock på fest er en killer Ebba Grön - Vad Skall Du Bli Svensk musikk på vors gjør seg. Da tenker man på alle de søte svenske jentene som venter på afterski Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 I går var jeg nok en gang på fylla, disse låtene fikk opp stemninga hos meg: WASP - I Wanna Be Somebody Av den enkle grunnen at shock rock på fest er en killer Ebba Grön - Vad Skall Du Bli Svensk musikk på vors gjør seg. Da tenker man på alle de søte svenske jentene som venter på afterski 7972005[/snapback] Ebba Grön har mye bra fest musikk ja. Drikke sprit og holde kjeften får i hvertfall meg i form. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Postgirobygget - Stygge lille Trine DDE - Klovna i manesjen og Rai Rai Toy-Box - Tarza .. Er også uendlig mange fler | Lenke til kommentar
PonyGirl Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) For tiden må det være: Datarock LCD Soundsystem ! Er visst inne i en elektronika fase. Mm, vi kan god feste med Oh No Ono også, kom jeg til å tenke på siden jeg nu sitter og hører på dem i dette øyeblikket. Endret 22. februar 2007 av PonyGirl Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 må si ingenb fest uten tore tang Lenke til kommentar
April Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Fest musikk som får Christine til å smile av glede: Metallica AC/DC Johnny Cash Cake Kiss Arctic Monkeys Pantera Skid Row Lenke til kommentar
maxM Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Aqua (alle synger med) AC/DC Danko Jones Metallica Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jag vill vara din Margareta - Sven Ingvars (eller Replay Svenske Hits om du vil Den går så det suser blant oss for tiden Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Alt av Heino duger. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 LarsP anbefalte meg DJ Bobos Greatest Hits som kom ut i 2006. Det er festmusikk, skal jeg fortelle dere Lenke til kommentar
haarod Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Arctic Monkeys, Span, Danko Jones, Gluecifer og kanskje El Caco (kanskje litt hardt for folk flest) er bra musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå