DalaiLaban Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Har en Asus FJ3 fra komplett som jeg har hatt siden jul og i det siste har skjermen plutselig begynt å vise feil farger. Altså der det skal være hvit (som regel) blir turkis-grønt-lignende. Det som får det bort er hvis jeg løfter opp pcen og heller den litt til siden et par ganger. Hva kan dette komme av? Produksjonsfeil? Garantisak? Legger ved et bilde som er tatt med en nillemobiltelefon. På den siden på bildet skal bakgrunden være hvit. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 kan tyde på dårlig kontakt mellom skjermledningen og hovedkortet. Helt klart reklamasjonsgrunn, bare å ta kontakt med komplett. Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 kan tyde på dårlig kontakt mellom skjermledningen og hovedkortet. Helt klart reklamasjonsgrunn, bare å ta kontakt med komplett. 7656757[/snapback] Det skal jeg gjøre, tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Min asus a6jc fikk akkurat det samme, og måtte sende den inn. Det var som Ventle sier, fikk jeg beskjed om Nå har asus visst fått mulighet til å reparere i Norge, får håpe det tar litt kortere tid nå enn det tok da de måtte til nederland Lykke til! Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Min asus a6jc fikk akkurat det samme, og måtte sende den inn. Det var som Ventle sier, fikk jeg beskjed om Nå har asus visst fått mulighet til å reparere i Norge, får håpe det tar litt kortere tid nå enn det tok da de måtte til nederland Lykke til! 7664265[/snapback] Ja får håpe det ja Ringer komplett til uka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå