Nervetattoo Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Trailer: Blood Diamond (2) Leonardo DiCaprio spiller leiemorder på diamantjakt i Afrika, og må enten finne en myteomspunnet diamant, eller dø. Se videoen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er dette trailer 2, eller en toer av filmen? Virker som en annen trailer, men tittelen får meg til å tenke på en ny film. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Er dette trailer 2, eller en toer av filmen? Virker som en annen trailer, men tittelen får meg til å tenke på en ny film. 7895002[/snapback] Det betyr at det er trailer nummer 2 til filmen, altså har vi to trailere og må på et eller annet vis skille de på navn. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det betyr at det er trailer nummer 2 til filmen, altså har vi to trailere og må på et eller annet vis skille de på navn. 7897140[/snapback] Okey. Takk for svar Men kanskje det hadde vært lurere å kalle den noe som "Blood Diamond - trailer 2"? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hmm dette er ikke oppfølgeren ? Denne har jeg jo sett :o Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hmm dette er ikke oppfølgeren ? Denne har jeg jo sett :o Det at det er ett to-tall i parantes i tittelen betyr at det er trailer nummer to som vi har lagt ut. Hadde det sått "Blood Diamond 2", hadde det vært oppfølgeren. Siden det er "Blood Diamond (2)" er det trailer nummer to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg