Dr.Peedee Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Men - med den nye 360', Zephyr, så har jeg hørt at Motorstorm skal kunne kjøres i Dual 1080p - altså med tilkoblet via komponent og HDMI samtidig på to 1080p TV'er som er bundlet i pakken. Kan jeg levere inn min gamle 360 og få ny MS da? Føler meg svikta av MS hvis alt dette er sant. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 lol...den var jo litt morsom. :!: Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Men - med den nye 360', Zephyr, så har jeg hørt at Motorstorm skal kunne kjøres i Dual 1080p - altså med tilkoblet via komponent og HDMI samtidig på to 1080p TV'er som er bundlet i pakken. Kan jeg levere inn min gamle 360 og få ny MS da? Føler meg svikta av MS hvis alt dette er sant. 7656158[/snapback] Dual 1080p og 2tver i bundlen?... weeeeeeee. Det trenger jeg virkelig. Tror du det kan genereres litt fantasi-grafikk ala Killzone2 i tillegg? Det hadde vært nydelig i dual 1080p. Så kan jeg løpe mellom stua og soverommet for å spille begge steder samtidig. Skyte en fiende i stua, så løpe inn i soverommet og skyte en annen i ryggen siden jeg jo tross alt har portet en Wiimote og den skjønner at jeg har lurt meg rundt ryggen til fienden helt automatisk. Dessverre ryker strikken på Wiimoten slik at den fyker i tven på soverommet og knuser den. Derfor hopper jeg på det bundlede hover-craft(som du glemte å nevne) og styrer det med min eminente sixaxis-kontroller(portet den også ja) tilbake i stua. Dessverre er det ikke rumble i kontrolleren slik at jeg ikke merker at jeg crasher i sofaen. Bang, bang og der lå 360'en min med 3 blinkende røde lys. Menmen ble i hvert fall merkbart mer stille i stua etter 360'en døde da. ? Edit: leif på en lang tur.. Og han er sikkert ikke kommet frem enda. Endret 6. januar 2007 av Darth MToffy Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Lurer på hva Xboys hadde sagt om Fhj hadde postet en parodi av PS3 ... Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Lurer på hva Xboys hadde sagt om Fhj hadde postet en parodi av PS3 ... 7656424[/snapback] Var det ikke det han gjorde nå da? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Må si at jeg lo en del av den filmen. Det beste var nok refleksjonen på bilene. Det var som å se en film av et ekte dirt løp. (trodde først dette var litt seriøst før jeg så filmen. Noe jeg synes hadde vært litt rart siden det blir produsert av "scee". Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Haha denne var dritbra. Mener MS bør gi det ut på XBLA bare på pur F. Respekt. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Men - med den nye 360', Zephyr, så har jeg hørt at Motorstorm skal kunne kjøres i Dual 1080p - altså med tilkoblet via komponent og HDMI samtidig på to 1080p TV'er som er bundlet i pakken. Kan jeg levere inn min gamle 360 og få ny MS da? Føler meg svikta av MS hvis alt dette er sant. 7656158[/snapback] Stemmer. Eg leste det. Og leverar du inn din gamle XBOX 360 får du 2 stk Zephyr. Så då kan du kjøra quad 1080p. Artig film, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå