shagg0r Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Håper at noen vet om noen gode programer for analyse av loggfilene på en apache server og et program for analyse av nettsted. - Program til å analysere loggfiler på en apache server. Jeg bruker awstats, men trenger et program som viser hvor folk kommer fra - hvordan de har kommet inn på sidene.. - Program for å analysere et nettsted; antall ord, bilder, linker, utgående linker, broken links, kompatibilitet med browsere osv osv.. Håper noe vet =) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Du kan jo se på webalizer. Det finnes også en plugin til awstats som gjør at du ser hvor folk kommer fra. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) google har utvilket et verktøy for å gi statistikk over nettsider. Men hva dette verktøyet heter har jeg glemt for øyeblikket... edit: takk til han under, og jeg slenger like gjerne på link. Endret 6. januar 2007 av qualbeen Lenke til kommentar
shagg0r Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Tusen takk har installert det nå og venter på rapport =) Det ser ut som et veldig bra verktøy! Lenke til kommentar
kjonix Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Kan man bruke Google Analytics til å ta tak i gamle loggfiler som ikke er samlet inn med Google-scriptet? Selv bruker jeg WebTrends til slikt, men spennende å høre erfaringer med Google Analytics... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå