iodemus Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Har problemer med PC fra Netshop som har krasjet gjentatte ganger siden jeg kjøpte den for to mndr siden, og de finner ikke feilen. Måtte slå av bryteren bak på kabinettet, og da gikk sikringen i huset. Trolig ligger feilen i PSU. Min sønn har samme problemer på sin som er levert av Mamoz. Begge har Viking miditower m/ 400w PSU, som mangler dokumentasjon og referanse til produsent. Noen andre som har samme problem? Endret 6. januar 2007 av iodemus Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Kan du ikke bare sende PSUen inn til Netshop, da? Lenke til kommentar
iodemus Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Kan du ikke bare sende PSUen inn til Netshop, da? 7655380[/snapback] Hva tror du skjer hvis jeg gjør inngrep i PC'n som er bygget opp av Netshop?? Jeg vet meget godt hvordan vi skal håndtere dette overfor Netshop og Mamoz. Mitt spørsmål var om det var noen andre som hadde problemer med Viking PSU. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hva skjer da? Vil da vitterlig tro du har garanti selv om du åpner den. I hvert fall fra kompetente folk som Netshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå