Gå til innhold

Noen som har erfaring med 3R Midi Tower R20 5B?

Anbefalte innlegg

Dette

Lurer på og kjøpe dette, ser jo bra ut men... er det noe å satse på?

Skal ha en Mist PSU i det sammens med ett middels bra oppsett.

Eneste jeg misliker sånn utifra det som står på microplex.no er de 2 80x80 viftene istede for èn 120x120 bak

Endret av Nils`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det ja, men jeg trenger en psu også, vil helst bestille fra et sted, men typisk at Microplex ikke har Fortron Source 300W til 249kr inne, men Pcutstyr.no har den inne og enda billigere, men selvfølgelig ikke kabinettet da.

De har dog et annet kabinett som er veldig likt med like mye plass til disker, link.

Så lenge Microplex ikke får inn psu'n i løpet at uken så blir det vel pcustyr.

En ting jeg er usikker på, blir kabinettet og psu'en sendt som to pakker? For da blir jo frakten like dyr uansett om jeg bestiller hver av delene forskjellige steder.

Update: Jeg fant egentlig løsningen nå, blir ingen av de ovenfornevnte. Amentio har heldigvis et kvalitets kabinett til veldig billig penge, denne her, og anerkjent psu, fra Chieftec. Også det til en veldig fin pris.

Man blir alltid fornøyd når man finner anerkjente merker til gode priser :D.

Telcontar

Endret av Telcontar
Lenke til kommentar
Har chieftec gode PSU'er da...?

7668935[/snapback]

Chieftec har vel ok psu'er de, sikkert ikke blant de beste, men det duger vel til en ikke altfor kravstor filsever. Fortron Source til 235kr eller 249kr er vel ikke blant de beste den heller, så jeg satser på at de er omtrent like gode.

Telcontar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...