tvk-_- Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Hei, jeg skal kjøpe ny tv nå, i en prisklasse 11-14k. Har selv sjekket markedet og funnet et par tver jeg liker: 1: Toshiba 37WL66Z - Som har vunnet test i Bladet Lyd og bilde nr 10 2006 og en test i VG. Billigste Pris i norge jeg har funnet: 12 495,- 2: Panasonic TH-42PV60E - Som også har vunnet tester i både VG og i lyd og bilde. Billigste Pris i norge jeg har funnet: 13 495,- Panasonic sin er bittelitt dyerere, men er større. Og er Plasma i forhold til Toshiba sin 37" som er LCD. Noen innspill på hvilke tv jeg burde gå for her? Evt forslag på andre tver i samme prisklasse? Takker for alle tilbakemeldinger! Edit: etter litt ettertanke er det vel sammarbeid om testene vg og bladet lyd og bilde har gjort. Endret 6. januar 2007 av tvk-_- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hva skal du primært bruke TV-en til? PC, spill, film, TV? Hvis det er de to sistnevnte bruksområdene som er mest aktuelle ville jeg gått for Panasonicen (fantastisk bilde på den). Derimot bør du nok gå for en LCD hvis du først og fremst skal koble den til PC-en. Lenke til kommentar
Torro Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 En kan holde på å snakke om hva som er best i timesvis, men i.flg. en undersøkelse som var omtalt i Lyd & Bilde, mente 75% at LCD var best, før de ble testet. Etter testen mente 70% at plasma var best, 10% at det ikke var så stor forskjell. Til film er plasma det eneste valget mener jeg. Har selv kjøpt den Panasonicen til 13.450,- Har prøvd 3 skjermer i det siste, og denne er helt klart den beste. Hadde jeg hatt litt mer å rutte med, hadde det blitt f71 fro Samsug, eller 427xa fra pioneer. 37" er fryktelig smått, mens 50" blir for svært i.flg. sjefen i huset. Om du er opptatt av design, sjekk 42pv600 fra Panasonic, 42pv60 ser egentlig ikke ut i måneskinn.... Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Toshibaen får du til 10 995 hos netshop Men den må vi nok vente litt på... http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=41016 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå