Rage_Hunter Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Er så heldig at jeg er den stolte eier av både en Zen vision og en X360, og i går satt jeg og så på videokabelen til Zen visionen. Så hadde hjernen min et av sine glansøyeblikk i uken og tenkte, "hmm X360 har jo usbinngang og da skulle jeg vel slippe å kjøpe en kabel til 200 som egentlig burde fulgt med spilleren". Jeg spurter ned og fyrer den inn på 360n, men nei. Spilleren kommer opp på pictures og music, men når jeg stikker innom video virker det som den ikke er tilkoblet igjen. Noen forslag? Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Fant det vel sånn halvveis ut selv. Creative skal tjene penger på sin kjære videokabel Lenke til kommentar
Felgen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hva slags filtype her filmfilene dine av? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Du kan se film på den, men de filmene må være i .wmv Hvis det fremdeles ikke virker, kan du lage en Flyttbar Disk på Vision:M-en og kopiere over .wmv filene da =) Har den kombien jeg og Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Alle er konvertert til wmv, så kan prøve å fikse en flyttbar disk og se om det funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå