Goblinhunter Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hei! Skulle spille Gears of war for første gang, da jeg fikk beskjed om å omkonfigurere x-box'en. ( til PAL-60 går jeg ut fra ) Bekreftet ved å trykke "ja" på konsollen, men etter dette har jeg kun hatt lyd men ikke bilde i HD-modus. Dette gjelder samtlige spill jeg har prøvd. Ser ut til at problemet ligger i innstillingene på x-box'en. Jeg bruker en HD-VGA kabel når jeg spiller, og dette har fungert utmerket til nå. Har prøvd det meste av innstillinger på x-box'en, men tydeligvis ikke funnet ut hvor problemet ligger. Jeg har en Sagem Axium HD-TV (bakprojeksjon) Tok med x-box og kabler til brodern som har maken tv, men samme problemet var hos han. Noen som har vært borti noe lignende? Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Tror problemet ditt ligger i at man bruker Pal 50 i Europa. Forskjellen kommer av at i USA er vekselstrømmen i stikkontaktene på 60 svingninger i sekundet mot 50 i Europa. Det er enklest å la bildefrekvensen følge frekvensen på vekselstrømmen. kilde Endret 6. januar 2007 av Ant1 Lenke til kommentar
nems Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hmm, har du prøvd med komponent kabel? Jeg fikk samme problemet etter siste live oppdateringen, det er en bug der som gjør at noen får nettopp det problemet du snakker om ved bruk av VGA kabelen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Tror problemet ditt ligger i at man bruker Pal 50 i Europa. Forskjellen kommer av at i USA er vekselstrømmen i stikkontaktene på 60 svingninger i sekundet mot 50 i Europa. Det er enklest å la bildefrekvensen følge frekvensen på vekselstrømmen. kilde 7656205[/snapback] PAL er norge... 50 og 60 er Hz... GeOW "krever" 60hz.. så tror ikke det er det som er prob. jeg kjører PAL 60 på alle spillene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå