Gå til innhold

Maskina oppdagar ikkje batteriet?

Anbefalte innlegg

Hei, eg fekk ein IBM ThinkPad 390X med windows xp som eg kunne bruke i skulearbeid, men eg får ikkje batteriet til å verke. Maskina treng straumkabelen for å starte, ellers er ho heilt daud. Som eg er vant med finnest det ein batteriindikator ved sida av klokka i statuslinja i windows, men den finn eg ikkje på maskina. Ein skulle tru at sjølv om batteriet er litt uggent etter nokre år, så vil statusen visast på ein indikator. Men det gjer ikkje. Treng eg ein drivar for batteriet, er batteriet øydelagt eller maskina øydelagt? Eller kan det ordnast i instillingane i windows?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

når batteriet mitt var ferdig, så var det ferdig, maskina kuttet umiddelbart når strømmen ble trukket ut. Dette batteriet var litt over ett år gammelt, og det var ingen gråsone, plutselig, mens strømmen var tilkoblet, sluttet det å ta lading og virket aldri senere.

Batterier til bærbare har noe innebygd beskyttelseselektronikk, mulig det er denne som nekter batteriet å hverken ta imot eller avlevere strøm når det er utslitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...