j-- Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Heisann! Får vel forklare den litt kryptiske emnetittelen (og problemet). Jeg drifter et IPBforum (Invision Power Board), og for et par uker siden så fant vi ut at vi skulle oppgradere fra versjon 2.1.7 til 2.2.1. Etter å ha tatt backup av databasen begynte jeg med å laste opp filene til 2.2.1. Kjørte oppdateringsscriptet, og det kræsjet pga. minnebegrensninger. Bestemte jeg for å installere versjon 2.1.7 (med samme innhold i databasen som forumet på nett) på min egen filserver. Oppdaterte til 2.2.1 etter å ha stilt opp minnebegrensningene, og forumet fungerer 100% på min egen filserver. Jeg brukte flashFXP til å laste opp filene direkte fra filserveren min og ut til webhotellet. Etter at alle filene er lastet opp eksporterer jeg databasen som ligger lokalt hos meg, og importerer den til databaseserveren til forumet som skal være online. Problemet er at nå fungerer forumet som er online bare delvis, mens det som ligger lokalt hos meg fungerer 100%. Forumet som ligger på nettet viser bare en helt blank side når man prøver å gå inn på et emne. Forumet det gjelder er http://forum.midgar.no. (dette er ikke for å reklamere, men for at folk skal kunne se hva som er galt..) Noen som kan hjelpe meg litt? Noen tips til hva det kan være? Ville satt veldig pris på litt hjelp! //Jonas Lindstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå