andypandy Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Hei, hadde en stasjonær pc som jeg prøvde og starte fildeling og ha internett på samtidig. (Trådløs internett tilkobling, og rj45 kabel til lan) Det gikk overhodet ikke å ha internett samtidig som jeg brukte fildeling, og det jeg måtte ta til takke med var og deaktivere den lokale tilkoblingen jeg delte filer med. Men av tidligere erfaring har jeg da kunnet surfe og dele filer samtidig! I dag kjøpte jeg min nye laptop, og tenkte at problemet var løst. Kobler den ivirig opp mot wlan og alt fungerer smertefritt, men når jeg aktiverer den andre lokaletilkoblingen på denne pc'en skjer akkurat det samme, internett slutter og funger. Hvorfor?? Hvorfor?? vær så snill og hjelp meg dette er utrolig irriterende!! takker på forhånd for alle svar Grunnen til at jeg ikke ønsker og dele filer wifi er fordi hastigheten er så utrolig lav når jeg skal dele flere GB..Og med kabel går dette henholdsvis fortere! [LØST] ber moderator slette denne! Endret 6. januar 2007 av andr3asb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg