Villanden Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg kjøpte en Seagate Barracuda 7200.10 320GB SATA2 i sommer. Men til min store forargelse så fikk jeg bare utnyttet ca. 100 gig. Har lest om Service Pack 2 og dens hjelpende hånd. Men jeg har ikke mulighet til oppgradering Og jeg kan ikke skjønne hvordan Sp2 skal hjelpe meg når jeg uansett må ute i bios for å lage ny partisjon for å kunne bruke de resterende giggene. En oppdatering av hovedkortet er kanskje en mulighet. Men vil ikke begynne med å ta sjanser på hva som helst uten å vite helt sikkert. Så hvis noen her kan hjelpe meg så er jeg for evig deres slave i etterlivet. Mitt hovedkort er av typen: Asus A8N-E, nForce4 Ultra, Socket-939 Specs og info om hovedkortet mitt Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Det skal ikke være noe problem med det hovedkortet og seagate 7200.10 320GB sataII 16MB cache . Har selv nforce4 AMD med to av disse diskene . Skaffe seg en "ekte" windows xp SP2 kan lønne seg ja ... Endret 6. januar 2007 av syar2003 Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ca 100 gig som i akkurat 128 gig? Da er det Bill Gates grensen (Vi kommer ALDRI til å trenger mer enn 128gig på en PC) som må brytes med et hendig lite program kalt DiscWizard fra SeaGate selv. For ellers skulle det vel egentlig gå greit mellom HDD og HQ Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Er ikke LBA48bit støtte i XP gold versjonen vet du . Diskoverlay program er egentlig noe dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå