nikrus Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Dette er min teiteste tråd noensinne tror jeg... Men jeg lurer litt på hvor jeg skal ta piercing! Noen som har noe forslag? Og nei, tar ikke noe piercinger neden til eller no. Skal ha et sted i ansiktet, eller på et rart sted i øret, også er ikke øyenbrynet aktuelt fordi jeg syns det er grelt (IMO!) PS: For å få et brukbart bilde av hvordan jeg ser ut så kan du bare ta deg en kikk på avataren min. Endret 6. januar 2007 av nikrus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 hva med å gi faen i piercing. det er ingenting kult med det, om det er derfor du vil ha det. piercing gir økte farer for infeksjoner og om du skulle få et elektrisk støt så vil den ikke akkurat hjelpe. ha en ellers så fin dag Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 hva med å gi faen i piercing. det er ingenting kult med det, om det er derfor du vil ha det. piercing gir økte farer for infeksjoner og om du skulle få et elektrisk støt så vil den ikke akkurat hjelpe. ha en ellers så fin dag 7654834[/snapback] Du syntes ikke det er kult, men det syns jeg! Respekter det a Og jeg har forresten allerede en piercing som jeg har hatt i et par år nå, ikke noe infeksjon eller noe støtt så langt Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg synes piercing ikke er noe en bør ta bare for å ta det, spesielt siden du ikke vet hvor. Begge piercingene mine er piercinger jeg har tenkt på lenge. Jeg vet de passer til meg. Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Et problem Skilpadde, jeg har lyst på piercing overalt i trynet, bortsett fra i øyenbrynet, spørsmålet er vel egentlig heller: Hvor skal jeg ta piercing først? If you get my drift. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 og en ting til. la oss si du har piercing over øyet. du havner i en fight. og personen du fighter mot tar tak i piercingen din og drar den ut. da har du et fint arr for life Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 og en ting til. la oss si du har piercing over øyet. du havner i en fight. og personen du fighter mot tar tak i piercingen din og drar den ut. da har du et fint arr for life 7654846[/snapback] Har ganske mange arr fra før av, som ikke kommer fra piercinger, dessuten så er jeg en veldig fredelig og paranoid fyr som holder seg vekk ifra trøbbel, men bli litt on-topic nå da please Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 I penis, en stor ambolt rett igjennom. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hmm, du bør ikke ta leppering ihvertfall. Jeg tror det hadde sett litt rart ut på deg, desuten er det litt emo, og det kan umulig være noe praktisk plass å ha piercing. Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 I penis, en stor ambolt rett igjennom. 7654860[/snapback] Takk, det her gidder jeg ikke. Rapporterer tråden, det var ikke dette som var hensikten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 om du absolutt skal ha det så vil jeg påstå at tunga er den beste plassen. off-topic : hva venta du i OT-Baren ? post i "annet" istedet Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 off-topic : hva venta du i OT-Baren ? post i "annet" istedet 7654886[/snapback] Joda^^ men det fins vel grenser? Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Da tror jeg du må lese igjen posten min engang til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg