roy_nor Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Selv om MS er amerikansk, og de fleste store japanske spill produsenter kneler forran det lokale nintendo/sony alteret så lurer jeg på om det er noen nevneverdige J-RPG's til Xbox 360? Altså ikke spill som Oblivion men som har et "tur-basert" kampsystem. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg spiller for tiden Enchanted Arms. Det er ikke helt Final Fantasy eller gammel Phantasy star-klasse over det, men etter 10 timer må jeg si at spillet er veldig bra. Liker du turnbased combat i RPG, vil du like dette spillet. Kampsystemet er flott. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Disse er de jeg kommer på i farta : Enchanted arms - Sitter og spiller det selv for tiden. Helt greit turbasert Jrpg med en god story. Har dedikert 25 timer på det foreløpig og kommer sikkert til å runde det, bare ikke forvent deg FFVII. Blue dragon - Gleder meg til dette...snip fra gamerankings : "Famed game producer Hironobu Sakaguchi of Mistwalker and developer Artoon present the highly anticipated Xbox 360 exclusive Blue Dragon. Featuring the character design of Akira Toriyama of Dragon Ball Z and music by Nobuo Uematsu of Final Fantasy, Blue Dragon is an epic role-playing game that centers on a young boy named Shu and several of his friends." Trusty bell / Eternal sonata - Kan også bli bra, merkelig setting i alle fall. Phantasy star universe - Online Jrpg med offline kampanje inkludert. Men de fleste sier at offline kampanjen er kjedelig og at det kun lønner seg å spille det online. Final fantasy XI - online - Online mmorpg i final fantasy setting, fått middels kritikker. Far east of eden ziria - Er vel en remake av en klassiker, kjenner ikke til den selv, og vet lite ellers om dette spillet. Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Takker så mye for svar! Det blir nok enten Blue Dragon eller Enchanted Arms, muligens begge. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Blue Dragon skal i alle fall jeg kjøpe, så fort det er mulig Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Enchanted Arms er forøvrig sonefritt, så her kan du spare noen slanter på å importere Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Det er ikke blitt satt en slippdato for Blue dragon i Europa ennå, men noen sier at man må vente helt til juni. Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Det ligger ute trailer til Final fantasy XIII Er de ikke XII som er den neste?? men uansett kommer ikke de nye final fantasy til X360 iløpet av året?? Endret 6. januar 2007 av Fphonex Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 er "Enchanted arms" noe lignende final fantasy? hehe... Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) skal ikke final fantasy12 også komme til x360 med tid og stunder?? 7657252[/snapback] Jeg har ikke hørt noe om det, tror uansett Square vil vurdere x360 som plattform fremover, men at de vil fokusere på PS3. De har en eksklusiv xbox 360 tittel på gang (Project Sylpheed), men det er vel mer en shooter. Snip fra gamerankings : "Project Sylpheed is based on the popular shooter franchise Silpheed, which dates all the way back to the mid-'80s and is now going to get an HD makeover." Er også usikker på om denne får en europeisk launch, men har lest veldig positive previews av den. Edit : Virker som denne tittelen er allerede lansert i Japan. Edit 2 : Ja, Enchanted arms er noe lignende som Final Fantasy. Men ikke like bra som f.eks FFVII, men helt klart underholdende nok til at jeg sitter klistret. Endret 6. januar 2007 av savitri Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Lost Odyssey er vel på vei ut (står 5/1-2007 på gametrailers). Fete cut-scenes, men hvordan noen kan like slikt gameplay er beyond me. Endret 6. januar 2007 av WonderStivi Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ja, glemte helt Lost odyssey..... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Lost Odyssey skal skal skaffes. Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Tror jeg skal skaffe meg Enchanted arms ein vakker dag Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Er de ikke XII som er den neste??men uansett kommer ikke de nye final fantasy til X360 iløpet av året?? Final Fantasy XII har kommet i usa, og kommer til europa til ps2 i Mars. Ellers er vel Final Fantasy XIII og Final Fantasy Versus XIII på vei til ps3 Final Fantasy XII - Revenant Wings på vei til ds. Final Fantasy Chrystal Chronicles - The ring bearers (eller noe sånt) til ds Final Fantasy Chrystal Chronicles til Wii Final Fantasy VII - Crisis Core på vei til psp Final Fantasy Tactics - The lion War på vei til psp. Er ingen ff på vei til 360 nå, men det kan godt komme etterhvert. Ellers ser blue dragon lovende ut. Mange gamle squaresoft helter som har vært med å lage det. Det kan bli min grunn til å kjøpe 360 en gang Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Takk for svaret! jeg håper da på att final fantasy skal komme til X360 og jeg vil råde deg til å kjøpe X360 mange råe og tuffe spill til den konsollen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå