Gå til innhold

tanker rundt burning crusade uttrykt kunstnerisk

Anbefalte innlegg

mine tanker rundt expansion er mange blant annet føler jeg at det er på tide med en expansion i wow siden det er over to år gammel i usa siden det kommer i november totusenogfire der og nesten to år gammel i europe alle husker jo 11 februar totusenogfem så jeg har psilt diverse characters frem til lvl seksti blandt annet to mager en klasse jeg liker veldig godt dessuten en rogue og druid og warrior som alle sammen var relativt greie eneste problemet var at druiden er på pve realm så det er ikke så veldig gøy og noen av grunnen til at nesten alle mine chars er på enten pvp eller pvprp realms nå som det kommer nye realms sektende januar skal jeg sannsynligvis rolle enten human priest eller gnome rogue men mest sannsynlig human priest fordi de er ettertrakta og er nødvenidige i end game jeg ser frem til å lvle en alliance character igjen siden det er lenge siden dessuten føler jeg at healing er viktig og håper på å joine en end game guild som ikke tar tingene seriøst men likevel er det en ting som beskymrer meg og det er at man må velge mellom aldor og scryar men begge er like dårlige alternativer synes jeg siden juvelkraftere får tusenvis av ting i reward og jeg som tenkte på tailoring og enchnating heller får lite og da kan en spørre seg om det er noe vits i å gjøre det men husk at man ikke er tvunget og jeg skriver fra presteperspektiv siden det er det som virker mest interessant for tiden på lvl søtti blir det etter all sannsynlighet hellighet og disiplin fordi det er best til end game healing og seff skygge frem til seksti eller søtti noe som er en selvfølge men det som er poenget med denne tråden er å uttrykke mine følelser via dette relativt tøffe forumet via en kunstnerisk art for å uttrykke hva jeg mener om den brennende krusaden som er nettopp det det er en pakke full av ting å gjøre derfor får du en følelse av å jobbe når du leser denne teksten fordi du må jobbe deg gjennom innholdet du leser tilbake til det med rogue jeg har stor respekt for rogues frdi de er faktisk vanskelige å i n vs en pvp men lettere en vs en i bg blant annet opplever de en utfordring fordi de har like lite armor som en buffa mage lock eller prest men er melee dvs større sjanse for å bli dengt av warriors og druids noe som er litt leit og tilbake til det med rerollling så føler jeg at alliasen er det beste valget nå for da slipper jeg blood elves pluss at draenei er en finurlig rase som minner om perserene som også er en fin rase i det virkelige liv oi nå kom jeg på en ting hvilken rase som er kulest i virkeligheten jeg vil faktisk påstå at det er vanskelig å velge siden raser har forskjellige styrker og svakheter nord europeere blir høye og sterke mens øst asiatere blir hmm lave men fingernemme men litt over til dere som leser dette hva er deres tanker rundt denne nye ekspansjonen og hvor store er forhåpningene deres vet det er en del som planlegger blood elf slettes ikke dumt men ikke min smak men som sagt alle har forskjellige meninger og alle måtte føle hva de vil om dettte emnet håper ingen moderatorer stenger denne fordi jeg velger å uttrykke meg på en kunsterisk måte noe som jeg hadde tatt som æreskrenking tusen takk for at du leste dette og lykke til håper på positiv feedback

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tråden stenges siden 1. posten ikke gir noen mening uten avsnitt og generell teksbehandling, noe denne tråden mangler totalt slik at brukere ikke skjønner hva som står og blir sagt.

Trådstarter oppfrodres til å prøve på nytt med en forbedret post.

#Stenges#

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...