Kristoffer_Aurdal Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Hei, jeg skal kjøpe ny PC, det vil si, jeg skal kjøpe: Kabinett( og PSU), Hovedkort, RAM, og CPU. Jeg har satt opp en handleliste her: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=39672 Det jeg lurer på er om alt dette passer sammen, og om det er deler jeg bør skifte ut med noe som passer bedre sammen etc. Jeg trenger også hjelp til å finne en passende strømforsyning. I tillegg til det lurer jeg på hva mer jeg trenger for å få kjølt ned systemet skikkelig. (Budsjettet ligger på runt 10 000kr [helst ikke mer enn 9 500kr], i alle fall ikke mer enn 10 500kr.) Angående skjermkort har jeg et XFX GeForce 6800XT. Er fullt klar over at det blir en flaskehals, men jeg skal kjøpe nytt til sommeren. Takk for all hjelp. -Kristoffer Aurdal Edit: lagt til informasjon om skjermkort. Endret 6. januar 2007 av Kristoffer_Aurdal Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Det virker jo greit nok det oppsettet der, men hvilket skjermkort har du? eller i tilfelle tenkt til å skaffe deg? et sikkert valg vil være en psu med 500W + som burde holde ganske lenge, bare velg et bra merke... som mist, eller hiper Lenke til kommentar
Kristoffer_Aurdal Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Strømforsyning: Hiper HPU-4M580 Handelvogn Edit: Skriveleif... Edit2: lagt til størmforsyning. Endret 6. januar 2007 av Kristoffer_Aurdal Lenke til kommentar
Kristoffer_Aurdal Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Ingen forslag til forbedringer? Trenger fortsatt råd om kjøling... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå