Gå til innhold

Mus og Tastatur

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe nytt tastatur og mus, og lurer på hva jeg skal kjøpe! Jeg har fått det ned i 2 alternativer

*Logitech Cordless Desktop Optical (mus og tastatur)

*Microsoft Intellimouse (trådløs eller vanlig) Explorer v 3.0 og Logitech Internet Navigator Keyboard USB.

Jeg spiller mye CS og Unreal Tournament, og er derfor ikke sikker på trådløs mus. Kan noen med erfaring hjelpe meg?

[ Denne Melding var redigert av: dominizer på 2001-12-18 19:57 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke å anbefale trådløs mus til spill som CS,quake osv. Har en cordless optical selv, keybordet er fett, musen holder til vanlige spill og windows bruk, men har du skills i CS eller Quake bør du kjøpe en mus med trå, Logitech MouseMan Dual Optical er å anbefale.....men for all del vil du ha et kuult keybord og ei "ålreit" mus så kjøp cordless desktop optical, du kan jo eventuellt kjøpe ei skikkelig spille mus i tillegg?...

Lenke til kommentar

Logitech optical desktop er dritbra. musen er grei nok, men faktisk er jeg mest fornøyd med keyboardet. Nå er det kommet så mange extra knapper at fakrisk er ganske mange av dem nyttige...

scrollehjulet f.eks. (det kan brukes til flere ting)

volum-dingsen er og blitt ganske praktisk. bare å snurre det rundt så går lyden ned lisom...

Lenke til kommentar

Hvis du spiller mye UT, Q3 ol. vil jeg ikke gå for Cordless desktop optical.

Jeg har denne pakka, og er veldig fornøyd, men jeg har opplevd i UT at raske taste og musekombinasjoner kan føre til "kork". (eks. hvis jeg løper, hopper og skyter samtidig må jeg slippe opp alle tastene for at løpetasten skal virke igjen etterpå....)

Men igjen, ellers er det helt konge, og skikkelig stilig oxo :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...