Tams Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Snødde i kveld og som den uansvarlige og idiotiske sjåføren jeg er endte jeg opp i relativ nærhet av en del kantstein. Venste framhjul fikk seg en lei trøkk da bilen ville av veien på glatta. Trykket ser ut til å ha kommet rimelig rett forfra da hjulet har blitt forskyvet bakover i buen. Bilen er en lett og spinkel Opel Vectra og jeg lurer nå på om dette er en typisk bærebru-ting, og om det er stor fare for at det er noe annet galt? Mvh sjåfør på glatta Lenke til kommentar
Joney Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Snødde i kveld og som den uansvarlige og idiotiske sjåføren jeg er endte jeg opp i relativ nærhet av en del kantstein. Venste framhjul fikk seg en lei trøkk da bilen ville av veien på glatta. Trykket ser ut til å ha kommet rimelig rett forfra da hjulet har blitt forskyvet bakover i buen. Bilen er en lett og spinkel Opel Vectra og jeg lurer nå på om dette er en typisk bærebru-ting, og om det er stor fare for at det er noe annet galt? Mvh sjåfør på glatta 7654152[/snapback] Ikke det at jeg har peiling eller no, men jeg trur det sikkert er lurt å la noen folk som har det ta en titt.. Lenke til kommentar
Tams Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Ikke det at jeg har peiling eller no, men jeg trur det sikkert er lurt å la noen folk som har det ta en titt.. 7654403[/snapback] yes yes. det er klart, men tenkte kanskje jeg kunne finne ut litt mer på egenhånd i forkant... leter litt etter billigste løsninger ol. Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hvis du har flyttet hjulet bakover i hjulhuset så har du vel bøyd ett eller annet i opphenget. Er ikke helt sikker på hvordan forstillinga på en vectra ser ut, men det går nok ikke over av seg selv iallefall Hilsen en som også var ute og kjørte på nysnø i kveld Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Er nok noe som ikke er helt bra i hjulopphenget ditt ja. Ville prøvd å få heiset den så du kunne få tatt en ordentlig titt. En kamerat gjorde det samme med sin Kia Sephia eller noe slikt.. Husker bare at det kostet mer enn det så ut til dessverre Forresten: Hvorfor har dere snø å jeg må drive å raske rundt på underkjølt regn?! Lenke til kommentar
Tams Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Er nok noe som ikke er helt bra i hjulopphenget ditt ja. Ville prøvd å få heiset den så du kunne få tatt en ordentlig titt. En kamerat gjorde det samme med sin Kia Sephia eller noe slikt.. Husker bare at det kostet mer enn det så ut til dessverre Forresten: Hvorfor har dere snø å jeg må drive å raske rundt på underkjølt regn?! 7664232[/snapback] var heldig jeg da... røyk en allerede råtten felg og ei bærebru... du kan få snøen vi har her... Endret 7. januar 2007 av Tams Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Var en tur ute å testa snøen her nede på fredag, på en hmm, 10min tur så jeg: 2stk som hadde sklidd innihverandre i lav fart 1stk som kom skliende sidelengs mot bilen min(jeg måtte halveis ut i grøfta for å unngå treff) 1stk som kjørte oppigjen fra en grøft +masse stk spor rundt om kring i grøfter og over rundkjøring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå