Gå til innhold

Microsoft's Achievement Points Yield 'Nerd Cred'

lektroluv

Anbefalte innlegg

Kan noen folkare meg hvordan dette fungerer, hvordan man får poeng osv.?

7711295[/snapback]

Det er 1000 "skjulte" poeng for hvert spill. Spillprodusenten legger inne visse mål du må nå, og du vil få poeng ut ifra hvor vanskelige disse målene er. Antall mål og vanskelighetsgrad er forskjellig fra spill til spill.

Eksempel på Achievements:

- Gå igjennom Gears of War på casual (GeOW)

- Putte ballen ti ganger eller flere i en kamp med én spiller (Fifa 07)

- Gå igjennom main storyline (Oblivion)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes GeOW gjorde noe riktig ved å gi en slags belønning utenom Achievementpoeng. Man fikk unlocket et eget gamerpic dersom man klarte spillet på Insane(se avataren min) og et annet når man får Seriously...-ach. i MP.

Personlig syntes jeg det er fryktelig gøy med disse poengene og spiller vel spillene mine en god del mer nå som jeg har små mål å nå. MP achievements er jeg ikke så glad i da de ofte fører til en litt kjipere onlinecommunity(en god del som gir faen i å ha det gøy, men spiller kun for egen del for å oppnå forskjellige ach.)

Endret av BioNor
Lenke til kommentar
MP achievements er jeg ikke så glad i da de ofte fører til en litt kjipere onlinecommunity(en god del som gir faen i å ha det gøy, men spiller kun for egen del for å oppnå forskjellige ach.)

Er enig i det. De skulle konsentrert seg mer om singleplayer achievements. F.eks GRAW har alt for mange hjernedøde achievements.

Lenke til kommentar

Hvilken film er det fra igjen? Sett den før, konge film! Men over til poengene. Synes det er bra, men det var et spill jeg spillte som spydde Achievement uansett hva du gjorde. Det var ikke noe gøy, var nesten så ille at hvis du snudde deg 180grader så fikk du 40 poeng eller noe. Det var hjernedødt

Lenke til kommentar
Hvilken film er det fra igjen? Sett den før, konge film! Men over til poengene. Synes det er bra, men det var et spill  jeg spillte som spydde Achievement uansett hva du gjorde. Det var ikke noe gøy, var nesten så ille at hvis du snudde deg 180grader så fikk du 40 poeng eller noe. Det var hjernedødt

7755720[/snapback]

Hvilket spill var det? Mange spill er litt for lette, ja, som King Kong for eksempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...