Gå til innhold

Microsoft's Achievement Points Yield 'Nerd Cred'

lektroluv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
pwner i halo 2 da.....lvl 48

7685371[/snapback]

...og du har ikke jukset? Er jo klin umulig å slå amerikanerne som bor så langt unna at det lagger. Selv klarer jeg ikke mer enn 29... :hmm:

7685560[/snapback]

Skylder du på at de bor for langt unna?? Enten suger nette ditt heste pikk eller så mangler du skillz :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Gremmes faktisk litt over at nintendo ikke har no sånt, jeg vil ha cred for at jeg sitter og samler stjerner i mario 64! har 95 nå

Lenke til kommentar

Achievments er genialt!! Det får spillerne til å slite å yte det lille ekstra, hvis de bryr seg da selvsagt...

Jeg har 1490 av 3000 mulige - Høres ikke mye ut, men det er tross alt ca. 50%. :w00t:

Jeg er ikke den typen som kjøper masse spill, men kjøper ett og runder det før jeg kjøper ett nytt... :innocent:

Lenke til kommentar

de e er ganske tuft att dem ordner de slik :p har ikkje hatt x360 min lenge, men de er litt artigt å allerede ha fleir poenger enn søskenbarnet mitt som har hatt konsollen i god over eit halvt år :D hehe...

det fører jo til att jeg sitter og utforsker spillet mer enn det jeg ellers hadde gjordt!

Lenke til kommentar

Hvert spill har en viss mengde Achievements som du kan få ved å gjøre spesielle ting. Et eksempel:

Du dreper general RAAM i Gears of War på Casual - vips, der har du en achievement! Om du dreper ham på et hardere nivå...ny achievement!

Andre ting kan gå ut på at du skal samle opp flere ting eller kjøre så og så langt før du får achievements.

Correct me if I'm wrong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...