Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

har litt problemer med tannregulering

2rst1

Anbefalte innlegg

Eg går no i 10ende klasse på grunnskulen. For over eit år sidan fekk eg på streng på tenna oppe. 1-2 år før eg tok på strengen sa tannlegen min at eg hadde 9mm overbitt. for nokre månadar sidan fekk eg også på streng nede på tenna. Men i dag då eg skulle inn til tannlegen klokka 08:45 sa tannlegen min at vi berre kunne hoppe i det og gå vidare.

Eg spørte kva han meinte med det, og då forklarte han at eg skulle ha på 2 sånne stenger på tenna som skyver underkjeven framover. Storebroren min har også hatt dette, men han klagde da ikkje over det.

Når eg satt på dette sa han at eg måtte ikkje måtte flytte underkjeven til sidene, og at eg måtte holde kjeven min framme heile tida og at han forventa at eg skulle ete med det, sove med det.. berre venne meg til det....

I begynnelsen var det litt rart. Men eg overlevde dagen i dag på skulen. Mot slutten av dagen begynte det å gjere vondt i framtenna mine nede i underkjeven fordi han hadde stramma den så hardt. Så eg greide ikkje å holde undekjeven på den samme plassen, for då fekk eg vondt i tenna når dei møtte tenna i overkjeven.

Eg gjekk med kjeven laust frå kvarandre, berre at dei stengene hold den framme heile tida så eg blei veldig sliten i kjeven.

I dag når eg kom heim frå skulen greidde eg ikkje å ete noko. Problemet no er at tenna heilt bak er ikkje i nærheten av å møte kvarandre når eg tygger heilt framme, så eg greier nesten ikkje å tygge maten heilt skikklig.. ikkkje småbiter og sånt. Men no har kjeven min låst seg på ein spesiell plass. eg greier ikkje å tygge lenger ikkje i det heile tatt.. eg greier ikkje å bite med framtenna mot kvarandre, for dei stengene holder igjen, men om eg holder på stengene og ser inni speilet med åpen munn greier eg å få tenna til å treffe kvarandre ein plass... men eg bruker jo 10-15 sekunder på det. Så det går ikkje an å tygge...

I stad kokte eg meg litt suppe, og åt litt risengrøt, funka fint. Men altså neste tannlegetime er over 1 månad til...

Det eg lurer på er om det er andre som har eller hatt dette som kan svare meg på eit spørsmål. Er det sånn at eg skal gå sånn i 1 månad? kjem han til å ta den av då? eller skal han berre ha meg inn om ein månad og skjekke at alt går bra? må eg kanskje gå med dette i over 1 år?

For om det forsetter på denne måten og eg aldri greier å tygge noko skikklig mat, så kjem eg ikkje til å klare meg :ermm:

Har tegna noke bilder i paint sånn at det kanskje blir litt lettare å forstå kva eg meinar med disse "stengene"

På det eine bildet ser du korleis mitt vanlige overbitt er.. og på det andre korleis stengene skyver underkjeven framoverTenner.bmp Tenner2.bmp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nix... er to sånne "stenger" som holder framkjeven min framme... Har prata med flere som har hatt sånne strikker (hakkje peiling korlies dei funker då).

men altså, det er ei stang inni ei anna stang. Om åpner munnen så høgt eg kan, greier eg nesten å løsne dei to stengene frå kvarandre. Skal gå an å løsne dei frå kvarandre om eg tar munnen så høgt eg kan, for ellers trur eg ikkje tannlegen min kunne ha satt de på. Men med ein gong han var ferdig med å feste dei i strengen, så trur eg han vart så lei av å drive med det i ein time, så han skjekka ikkje at alt funka som det skulle, han sa berre at eg måtte ta omsyn til dei stengene og ikkje bevege kjeven til sidene, for då kunne den bli ødelagt.

Men om eg ringer tannlegen min trur eg ikkje at han kan gjere noko med det før mandag, bør eg kanskje prøve å ta stengene i frå kvarandre? fekk nesten ikkje sove i natt på grunn av den kjeven min som ikkje går heilt igjen. :roll:

Lenke til kommentar

Eh. Strikk på tennene ? Hva er gale med det ? eneste som var vondt var når tanlegen strammet tennene.

Strikkene skal du ikke spise med, du skal kun bruke dem når du sover eller skole timer f.eks.

åja, så hva du skrev hehehe

Endret av Bimmelom
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...