maurbiff Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 ehh.. bare en liten ting.. Når jeg prøver å kompile et C++-prosjekt og f. eks. bruker funksjonen SendInput(), så får jeg bare melding om "undeclared identifier" blablabla.. Windows.h og User32.lib er selvfølgelig tatt med.. Når jeg skriver koden popper parameter-infoen opp og alt er fryd og gammen, men den dritts kompileren vil ikke gjør jobben sin - og alt tilsier at det skal fungere.. heh.. Noen anelse i det hele tatt?? Sikkert en bagatell, men akk så irriterende.. [ Denne Melding var redigert av: maurbiff på 2002-11-25 12:26 ] Lenke til kommentar
decibel Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 hehe... her luktet jeg noen ms fordommer... du gjør nesten alt riktig.... men du må definere følgende FØR du inkluderer windows.h: #define _WIN32_WINNT 0x0500 hvis du bruker precompiled headers (f.eks. stdafx.h er dette stedet hvor du bør legge inn definisjonen). da vil jeg tro alt vil fungere på den såkalte drittkompilatoren din... selv om problemet ikke var kompilatorrrelatert i det hele tatt :smile: Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Og hvis man synes én kompilator er mindre bra, fins det jo alternativer, som GCC f.eks : ) Lenke til kommentar
maurbiff Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 Takker & bukker.. Apropo fordommer for Ms - helt riktig :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå