Xcon94 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Kjøpte meg nytt skjermkort her om dagen, et nVIdia Geforce 6200 128 mb , noe som er en forbedring i forhold til mit gamle MX 440 på 64 mb , det jeg gjorde var å avinstallere den gamle driveren, slå av maskinen skifte skjermkort å slå den på igjen, da jeg kom inn på windows å hadde skreve inn passordet, la jeg merke til at alle ikonene og musepekeren var svært uklår, men jeg tenkte det var fordi jeg ikke hadde innstallert driveren ennå. jeg satt i plata som fulgte med korte, å innstallerte driveren, da driveren var halvveis innstalert ble skjermen svart, å når den kom på igjen var det umulig å se hva som fåregikk, så ut til at maskinen hadde klikka helt , alle fargene var helt ukontrollert å den reagerte ikke i det hele tatt på verken musa eller tastaturet, jeg slo av å på maskinen men da windows skulle loade ble bare skjermen svart å jeg kom meg ikke inn uten å bruke sikkerhetsmodus. trenger hjelp!! PS: har også prøvd å downloade drivere fra guru3d og nVIDIA, samme problemet Endret 6. januar 2007 av Xcon94 Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Stenger denne grunnet ulovlig bumping. Retningslinje #10: ...Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam. Nettikette'n: Hva er "bumping? Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg