Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem med drivere og skjermkort!

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg nytt skjermkort her om dagen, et nVIdia Geforce 6200 128 mb :innocent: , noe som er en forbedring i forhold til mit gamle MX 440 på 64 mb :hrm: ,

det jeg gjorde var å avinstallere den gamle driveren, slå av maskinen skifte skjermkort å slå den på igjen, da jeg kom inn på windows å hadde skreve inn passordet, la jeg merke til at alle ikonene og musepekeren var svært uklår, :dontgetit: men jeg tenkte det var fordi jeg ikke hadde innstallert driveren ennå.

jeg satt i plata som fulgte med korte, å innstallerte driveren, da driveren var halvveis innstalert ble skjermen svart, å når den kom på igjen var det umulig å se hva som fåregikk, så ut til at maskinen hadde klikka helt :thumbdown: , alle fargene var helt ukontrollert å den reagerte ikke i det hele tatt på verken musa eller tastaturet, jeg slo av å på maskinen men da windows skulle loade ble bare skjermen svart å jeg kom meg ikke inn uten å bruke sikkerhetsmodus. :hmm:

trenger hjelp!! :w00t:

PS: har også prøvd å downloade drivere fra guru3d og nVIDIA, samme problemet :mad:

Endret av Xcon94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stenger denne grunnet ulovlig bumping.

Retningslinje #10:

...Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam.

Nettikette'n: Hva er "bumping?

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...