Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

snart 18, tenker på bil til ca 25k bra forslag?

dTd

Anbefalte innlegg

hei!

jeg blir 18 år i år :O tiden flyr.

men uansett, jeg har ikke jobb eller noe, og håper på å få inn rund 25k i sommer ferien pluss ved å selge mopeden min, og da vill jeg bruke de 25k på en førstegangs bil.

men er usikker på hva som er et bra valg, vil han noe som ikke trengs å skru på og noe som ser litt kult ut :D

har dere noen bra forslag? er ikke kjempe kjent med merker på bilene, så ville vært fint om det var et bilde av bilen dere snakker om ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Volvo er genialt.. Audi er generell dyr forsikring..

Fordeler med Volvo:

*Billig forsikring

*Billige deler

*Går ofte til 5-600.000 uten problemer

*Grei å skru på

*Ypperlig til førstegangsbil

*Sikker bil (krasj med en japse og japsen er halvert)

Kan med hjertet på hånden anbefale disse i prisklassen din:

240, 245, 460, 740, 760

En bil med innsprøytning bruker mindre enn forgassermotorene..

Lenke til kommentar

fordi volvo forbindes ofte med ræggere her hvor jeg bor, og jeg er ikker rægger, ikke at jeg har noe i mot de men jeg er ikke slik :/

dessuten er de litt kjipe i utseene uten litt styling som brått blir litt dyrt(?)

Endret av ClaW64
Lenke til kommentar
Tja, hva andre syns om deg burde ikke være så alt for sentralt. :)

Noen pene 15" felger, rett farge og lett senking på Volvo er egentlig det som skal til. Det ser pent ut. :)

7666318[/snapback]

viss du gir med pene 15" felger lakkerer den og kjøper senkesett til den og senker den for meg helt gratis så er det helt ok for meg :) for om jeg kjøper en volvo til 25 k så kan det bli litt vanskelig å skrape sammen cash til det der, bare lakkering kommer jo på 15-20 k og jeg har ikke så mye penger, er fortsatt under uttadning :/

Lenke til kommentar

Så skaff deg en 240 som allerede er lav nok, har rett farge og pene felger? :tease:

Det eneste ankepunket mot en 240 blir gjerne kilometerstanden, som normalt er ganske høy. Men det er jo tross alt ganske holdbare biler. :)

Men skader jo ikke å prøve en, prøv mange biler, og se hva som passer deg best! :)

Lenke til kommentar

den er jo helt ok, men, er ikke sikker ennå :p

du skrev annonsen var mangelfull, syns det står en del der jeg da :p

Edit:

hvordann er bmw da? sett litt på div bmw og fant for eks

denne jeg syns den er ganske kul jeg, men hvordann holder bmw seg egentlig? har hørt mye negativt om bmw egentlig, husker ikke hva hvor osv men...

Endret av ClaW64
Lenke til kommentar

BMW i den prisklassen er gjerne ikke helt feilfrie (snakker nå generelt seff), men hvis du ikke har noe imot litt mekking her og der er det meget greie biler å kjøre. Er nok mange andre biler som er billigere å forsikre dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...