dTd Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 hei! jeg blir 18 år i år :O tiden flyr. men uansett, jeg har ikke jobb eller noe, og håper på å få inn rund 25k i sommer ferien pluss ved å selge mopeden min, og da vill jeg bruke de 25k på en førstegangs bil. men er usikker på hva som er et bra valg, vil han noe som ikke trengs å skru på og noe som ser litt kult ut har dere noen bra forslag? er ikke kjempe kjent med merker på bilene, så ville vært fint om det var et bilde av bilen dere snakker om Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Mercedes-Benz 190E? Evighetsbiler med litt omsorg. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Mercedes-Benz 190E? Evighetsbiler med litt omsorg. 7653566[/snapback] Er det ikke vanvittig dyrt å forsikre slike biler når han er 18år? Men du kan jo be foreldrene dine til å forsikre for deg Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Mitsubishi Galant. tilnærmet evighetsmaskin og utseendet er ikke så ille. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 '93-'94 Mazda 626. Masse utstyr, skuddsikkert drivverk, ok utseende, BILLIG forsikring og billige deler hvis noe ryker. Ellers synes jeg du burde satse på japsebiler da det bruker å være mindre feil på disse i forhold til det meste annet. Det er tross alt gamle biler det er snakk om... Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Selv sparer jeg til denne som vinterbil... Du kan gjerne "stjele" den fra meg. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1291729 Endret 7. januar 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 likte galante's utsene jeg har også sett på audi 80 1990-1992 mod, er de ok biler eller? Lenke til kommentar
_Larsern_ Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) VOLVO, enkelt å skaffe deler, billige å,du kan fikse alt på den selv. RWD power. evighets maskiner Endret 7. januar 2007 av _Larsern_ Lenke til kommentar
dTd Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 nei sorry, skal IKKE ha volvo ^^, Lenke til kommentar
_Larsern_ Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hvorfor skal du ikke ha volvo? Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Volvo er genialt.. Audi er generell dyr forsikring.. Fordeler med Volvo: *Billig forsikring *Billige deler *Går ofte til 5-600.000 uten problemer *Grei å skru på *Ypperlig til førstegangsbil *Sikker bil (krasj med en japse og japsen er halvert) Kan med hjertet på hånden anbefale disse i prisklassen din: 240, 245, 460, 740, 760 En bil med innsprøytning bruker mindre enn forgassermotorene.. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) fordi volvo forbindes ofte med ræggere her hvor jeg bor, og jeg er ikker rægger, ikke at jeg har noe i mot de men jeg er ikke slik :/ dessuten er de litt kjipe i utseene uten litt styling som brått blir litt dyrt(?) Endret 7. januar 2007 av ClaW64 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Tja, hva andre syns om deg burde ikke være så alt for sentralt. Noen pene 15" felger, rett farge og lett senking på Volvo er egentlig det som skal til. Det ser pent ut. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 syns de gamle volvo'ene er så utrolig kjipe utseendemessig jeg firkantede så det holder.. lite tips til bil til ca 25k: Golf kanskje ? får vel en 92-94' for den summen tipper jeg.. Mazda 323 er og en grei bil som det er lite feil med.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Bare for å nevne det er ikke en Volvo 240 spesielt mer firkanta enn f.eks. en E30 3-serie (BMW), og de er omentrent like firkanta som Mercedes-Benz 190E. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Tja, hva andre syns om deg burde ikke være så alt for sentralt. Noen pene 15" felger, rett farge og lett senking på Volvo er egentlig det som skal til. Det ser pent ut. 7666318[/snapback] viss du gir med pene 15" felger lakkerer den og kjøper senkesett til den og senker den for meg helt gratis så er det helt ok for meg for om jeg kjøper en volvo til 25 k så kan det bli litt vanskelig å skrape sammen cash til det der, bare lakkering kommer jo på 15-20 k og jeg har ikke så mye penger, er fortsatt under uttadning :/ Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Så skaff deg en 240 som allerede er lav nok, har rett farge og pene felger? Det eneste ankepunket mot en 240 blir gjerne kilometerstanden, som normalt er ganske høy. Men det er jo tross alt ganske holdbare biler. Men skader jo ikke å prøve en, prøv mange biler, og se hva som passer deg best! Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1350851 18.000 er jo ikke ille.. Fin også.. Bare synd annonsen er mangelfull.. Kaller du denne bilen for harry, ræggete osv, så har du et problem Endret 7. januar 2007 av ReVolvolution Lenke til kommentar
dTd Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) den er jo helt ok, men, er ikke sikker ennå du skrev annonsen var mangelfull, syns det står en del der jeg da Edit: hvordann er bmw da? sett litt på div bmw og fant for eks denne jeg syns den er ganske kul jeg, men hvordann holder bmw seg egentlig? har hørt mye negativt om bmw egentlig, husker ikke hva hvor osv men... Endret 7. januar 2007 av ClaW64 Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 BMW i den prisklassen er gjerne ikke helt feilfrie (snakker nå generelt seff), men hvis du ikke har noe imot litt mekking her og der er det meget greie biler å kjøre. Er nok mange andre biler som er billigere å forsikre dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå