Samtron87 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Kunne tenke meg noe tips om hvor jeg får tak i en nettverkskabel på mellom ca 30-40 meter som jeg kan koble til Xbox 360 min og dermed får spilt på nett. Jo billigere jo bedre. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Du må kjøpe en del meter CAT-kabel, og feste kontaktene selv. Ikke mye til hjelp, da. Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 sjekk på mamoz.no de har 30 meter og 40 meter.... https://www.mamoz.no/mamozv3/default.asp?pa...t=pris|STIGENDE Lenke til kommentar
Samtron87 Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 sjekk på mamoz.node har 30 meter og 40 meter.... https://www.mamoz.no/mamozv3/default.asp?pa...t=pris|STIGENDE 7653679[/snapback] ok takk for hjelpen:) Hva mener egentlig eguliano med det han sier? Fortso ikke helt det. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Han mener at du kan kjøpe 100 meter kabel, løse RJ45 plugger og en krympetang og lage kaber i de lengdene du trenger. Kabel uten plugger er også greit å få gjennom hull i lister o.l. når det skal monteres. Lenke til kommentar
Samtron87 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Han mener at du kan kjøpe 100 meter kabel, løse RJ45 plugger og en krympetang og lage kaber i de lengdene du trenger. Kabel uten plugger er også greit å få gjennom hull i lister o.l. når det skal monteres. 7653931[/snapback] Ok, sånn sett. Lenke til kommentar
Spursen Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Clas Ohlson. De har alt du trenger.. modulartang og strømper osv. Du får også byttet alt du eventuelt ikke bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå