hojohansen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Skal ha mobil med telenor ab. har sett for meg se w810i, finnes det andre mobiler i den prisklassen ca. 6-700,- som er jeg bør se på, tenker på med minnekort, kamera og til å høre på musikk..? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Skal ha mobil med telenor ab. har sett for meg se w810i, finnes det andre mobiler i den prisklassen ca. 6-700,- som er jeg bør se på, tenker på med minnekort, kamera og til å høre på musikk..? 7653498[/snapback] 600-700kr for en w810i? Må være med abonemang *en lite tips, viss man bytter abonemang kan man spare seg inne 2-3 telefoner i løpe av året* Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Skal ha mobil med telenor ab. har sett for meg se w810i, finnes det andre mobiler i den prisklassen ca. 6-700,- som er jeg bør se på, tenker på med minnekort, kamera og til å høre på musikk..? 7653498[/snapback] 600-700kr for en w810i? Må være med abonemang *en lite tips, viss man bytter abonemang kan man spare seg inne 2-3 telefoner i løpe av året* 7653526[/snapback] Med det så mener du?? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 avhengig av bruken din så kan du spare såpass mye. Dette ved at du kjøper telefonen til full pris for så å velge et mye billigere abonement uten måndespris og med billigere ringeminutter. Velger du feks telenor fri 120 så har du en måndespris på 229 kr og en ringepris på 79 øre-1,29 øre Velger du feks telenor frifiks (29 kr månden) koster det bare 54 øre minuttet å ringe. Ringer du i snitt 3 timer i månden så er det 45 kr for ringeminuttene + 200 kr i måndesavgift. Utfra dette eksemplet sparer du ca 245 kr i månden. Ringer du for mere vil du også spare enda mere. Siden du skrev at du ville ha med telenor ab så valgte jeg det billigste abonementet til telenor, men det finnes abonement hos andre operatører med en ringepris helt ned i 39 øre minuttet. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 avhengig av bruken din så kan du spare såpass mye. Dette ved at du kjøper telefonen til full pris for så å velge et mye billigere abonement uten måndespris og med billigere ringeminutter. Velger du feks telenor fri 120 så har du en måndespris på 229 kr og en ringepris på 79 øre-1,29 øre Velger du feks telenor frifiks (29 kr månden) koster det bare 54 øre minuttet å ringe. Ringer du i snitt 3 timer i månden så er det 45 kr for ringeminuttene + 200 kr i måndesavgift. Utfra dette eksemplet sparer du ca 245 kr i månden. Ringer du for mere vil du også spare enda mere. Siden du skrev at du ville ha med telenor ab så valgte jeg det billigste abonementet til telenor, men det finnes abonement hos andre operatører med en ringepris helt ned i 39 øre minuttet. 7654016[/snapback] Tingen er at ab. dekkes av jobben opp til 200,- mnd. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 kanskje vi skal holde oss on topic? W810i er en veldig fin telefon som jeg har stor glede av. men hvis du vil se på andre ting kan du snuse litt her og se om du finner noe du liker. ellers så kan det være lurt å se på dette innlegget, og følge det som står så det blir lettere for oss å hjelpe deg. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 kanskje vi skal holde oss on topic? W810i er en veldig fin telefon som jeg har stor glede av. men hvis du vil se på andre ting kan du snuse litt her og se om du finner noe du liker. ellers så kan det være lurt å se på dette innlegget, og følge det som står så det blir lettere for oss å hjelpe deg. 7658625[/snapback] Endelig noen med hjelp.. Takk hernil Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Finnes det andre merker som kan være aktuelle? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 vi har jo alltid Nokia og Motorola. samsung m/flere er vel også aktuelle, men jeg er ikke så oppdatert på andre sider enn Sony Ericsson når det gjelder mobil så der får noen andre trå til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå