Warlock Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Vil nok ta litt før diablo 3 kommer.....Blizzard holder jo nå på med frosen throne til wc3 og når de er ferdig med det skal de begynne på starcraft 2 pluss at blizzard ikke er de som er kjent for å holde utgivelses datoer.... Lenke til kommentar
KAS Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 hvorfor snakker alle om starcraft 2? har jeg gått glipp av en announcement? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 de snakker enda om det pga de er fullstendig overbevist om at det faktisk vil bli laget et starcraft 2.. jeg synes blizzard gjorde det temmelig klart at noe sc2 kan vi se laaaaangt etter ettersom de valgte å fokusere på starcraft ghosts. blizzard kommer neppe til å kunngjøre noe starcraft 2 i nærmeste fremtid (1-2 år) Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 players 8 ruler Pøh, players64 ruler 8) Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 ingen her som sånn tilfeldigvis skulle hatt en windforce til meg? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 dere som likte diablo og warcraft serien kommer til å elske World Of Warcraft... det er lissom diablo stil i warcraft verdenen.... virker litt tufft.... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hehe, det går av seg selv. Les omtalen min her: http://www.gamer.no/omtaler/divine_divinity/ :smile: har dette noen sinne vert i butikkene? har aldri sett det noen plass...... evt hvor det kan bestilles? Må si jeg synes det ser tøft ut Lenke til kommentar
TRS Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Vel, det finnes svært mange "juksekommandoer" om en absolutt vil øke lvl fort. (players X kommandoen f.eks). lyst til å utdype det der litt? for det første.. hvilke andre kommandoer enn "players x" finnes det? og hvorfor er det juks å simulere at det er flere spiller som er tilstede i single player? Fordi det heter SINGLE player? Lenke til kommentar
FaintedGhost Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg har alt dere måtte ønske til diablo2 LoD men på USeast slutta vel for ett år siden, etter 2 år med INTENS spilling (har holdt noen av kontoene levende enda) Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 de snakker enda om det pga de er fullstendig overbevist om at det faktisk vil bli laget et starcraft 2.. En av grunnene til dette kan jo være at det f.eks. på innsiden av mitt starcraft cover fra 1997 (eller der omkring) står følgende: [qoute]Starcraft2 - Coming soon Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 blizz kommer nok til å lage et SC2-spill, siden det virker som det er deres favoritt, men som allerede sagt, så vedder jeg på at vi må vente til minst ett av prosjektene deres er ferdig før vi får en ny offisiell announcement. Tja...minst ett år før vi hører noe om flere spill, ville jeg tro. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg har alt dere måtte ønske til diablo2 LoD men på USeast slutta vel for ett år siden, etter 2 år med INTENS spilling (har holdt noen av kontoene levende enda) Hehe, kult Som du har tenkt å gidd bort eller no sånn? Desverre har ikke jeg noe char på battle.net, men tror jeg skal lage meg en! Lenke til kommentar
KAS Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Fordi det heter SINGLE player? Bra argument, strålende intelligent tankegang og TOTALT IRRELEVANT Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Bra argument, strålende intelligent tankegang og TOTALT IRRELEVANT Var vel ikke irrelevant, vel? Var rett på sak det, skal jeg si deg... Svar på spørsmål, sånn som det skal være. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hehe, det går av seg selv. Les omtalen min her: http://www.gamer.no/omtaler/divine_divinity/ :smile: har dette noen sinne vert i butikkene? har aldri sett det noen plass...... evt hvor det kan bestilles? Må si jeg synes det ser tøft ut Joda, det er tøft! Har sett det i flere butikker, blant annet i Spaceworld her i Trondheim. Ellers har de det f.eks. på www.gamesmix.com til 419,- (det er det verdt). Finnes en demo av det, men den tar ikke for seg den beste delen av spillet. Edit: Enda bedre, på www.cdon.com tar de kun 339,- (+29,- i frakt) Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Tror nokk starcraft 2 kommer men de kommer sikkert til å utsette det noen år sånn at forventningene blir større og flere kjøper det ja Starcraft 2 er en økonomisk mulighet Blizzard nesten bare må utnytte Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Tror nokk starcraft 2 kommer men de kommer sikkert til å utsette det noen år sånn at forventningene blir større og flere kjøper det ja Starcraft 2 er en økonomisk mulighet Blizzard nesten bare må utnytte neida, de venter ikke, skjønner du... de bare finsliper... problemet blir liksom bare at det i tillegg blir litt mer sliping og litt mer sliping og litt mer sliping og litt mer sliping og litt mer sliping og når det DA til slutt ikke er mer å slipe på, SÅ begynner de på markedsføringsplanene... Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Er det bare jeg eller er D2 - LoD litt for lett? Jeg er sorceress lvl 42, har 85 point to attribute, og 16 sånne skills poeng tilgode. Spiller på nightmare og skal ta Duriel snart. (Har hatt en pause på 1 år ca. er godt igang nå ) Men hvor kan jeg finne den moden som gjør at jeg kan spille singleplayer som om det var 8 stk, slik at jeg får mye mer motstand? sry off topic, On topic. Personlig tror jeg ikke at det kommer noe D3, ettersom vi nå har drept alle de tre demonene som var den store trusselen i tillegg til at vi har ødelagt sjelsteinen (for å si det på drita norsk). Eller er det noe jeg har oversett når det gjelder storyen, for et evt. D3 må jo ha en historie å bygge på.. Edit: hehe, ser at de har glømt å stilla klokkå... Lenke til kommentar
slash Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 ta det med ro alle diablo-fans. Blizzard kommer til å melke denne franchise-kua til døde. og når jura er tomme, så vil de flå den og selge skinnet. så vil de selge mesteparten av kjøttet. og så vil de spe ut resten av kjøttet med potetmel & sånt, for så å selge det. så vil de droppe kjøttet og selge potetmel. og så vil de male opp beina til kua og selge benmelet. og til slutt vil de lage en "greatest hits" plate. det er et ultimate tegnet på at en gammel stjerne er fallen. men seriøst, for å få ting litt i perspektiv: hvor lang tid gikk det mellom diablo 1 og diablo 2? hail carmack, peace out! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Tror ikke jeg ville ventet med altfor stort håp på D3, har ikke kommet noenting ut fra blizzard leiren som engang antyder en oppfølger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå