Gå til innhold

Diablo 3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble litt lei når jeg nådde lvl 75, så fant jeg en editor, som kan forandre alt på characteren, da sletta jeg alt :sad:

Hvordan når man egentlig lvl 99 uten å spille i 3 år sammenhengende?

Jeg spilte på hell med paladin, men jeg kom ingen vei, og så kom alle de "Imun mot fysisk skade" folka, de er jo dritt vanskelige med paladin.

Lenke til kommentar

Kristian da eller? Har aldri hørt om divine divinity eller hva du sa det het. Er det g0y? Takket være deg ble jeg hekta på diablo for mangfoldige år. Så bare så du vet det er det DIN SKYLD! :lol:

Gidder du hjelpe meg å bli hekta på dette spillet oxo da eller? hehe

Lenke til kommentar

atte... vente på diablo 3? joa, har du noen år på deg, så...:smile: nå skal vi huske på at her snakker vi om noen av de - etter min mening - aller beste spillprodusenter noensinne, Blizzard... alle medaljer har imidlertid også en bakside, og Blizzard sin må være dette med å overholde deadliner... jeg fant nettopp et pc-blad fra jula 2000 hvor man "gledet seg til warcraft 3 som var rett rundt hjørnet"... hvilket skulle bevises... nå skal vi også huske at Blizzard allerede har arbeider ugjort, som Starcraft: Ghost og forhåpentligvis også Starcraft 2...

Så hvis du har litt tid så kan du jo mase litt på Blizzard og prøve å få dem til å lekke litt? hadde jo vært til alles interesse, det...:lol:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Dere sier; "hvis man har noen års ventetid, så kan man vente på at Blizzard skal komme med d3"

Hva om noen da venter i noen år, og det aldri kommer noe spill ifra Blizzard; da har man jo gjort noe litt dumt noe.

Hvilken garanti har man for at d3 noen gang vil komme ut?

Lenke til kommentar

Vel, det finnes svært mange "juksekommandoer" om en absolutt vil øke lvl fort. (players X kommandoen f.eks). Blir ganske vanskelig å ta knekken på monsters da :roll:

Ødelegger spillbarheten da.... char editors er for idioter....

Necromancer lvl 71

Lenke til kommentar
Vel, det finnes svært mange "juksekommandoer" om en absolutt vil øke lvl fort. (players X kommandoen f.eks).

lyst til å utdype det der litt?

for det første.. hvilke andre kommandoer enn "players x" finnes det?

og hvorfor er det juks å simulere at det er flere spiller som er tilstede i single player?

Lenke til kommentar

Tror det blir en god stund til D3 kommer, om det i det hele tatt kommer (noe som ikke akkurat er helt sikkert)... Blizzard har lommene fulle med Starcraft:Ghost (om ikke det er ferdig enda da), Starcraft 2 og World of Warcraft...

Men om det i det hele tatt hadde kommet et nytt Diablo-spill, hadde dette vært helt fantastisk.. Diablo II:LOD tror jeg er det absolutt beste spillet jeg har prøvd, og det jeg har spilt mest :D

Vi får håpe på det beste ;)

Lenke til kommentar
Vel, det finnes svært mange "juksekommandoer" om en absolutt vil øke lvl fort. (players X kommandoen f.eks). Blir ganske vanskelig å ta knekken på monsters da :roll:

det er jo halve moroa, da.. å ikke vite om du plutselig kommer til å bli karnøflet av skikkelig badass zombier eller noe annet patetisk. :)

players 8 ruler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...