trulseth Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Nå, er jeg (faktisk for første gang) dritt lei diablo 2 +lod. Trenger noe nytt! Kommer snart diablo 3?? Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Det kommer an på din oppfatning av "snart". Hvis du tenker på noen "år" så kan du vil si at det nærmer seg sakte Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Jeg har nylig blitt jeg og. Etter hauger av kontor fulle av lvl 99 folk og masse utrolig bra stuff så var jeg liksom mettet- jeg trengte ingenting... og da ble det kjedelig. Men diablo3 gleder jeg meg til hvis det skulle komme da. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Joda. Det dukker nok opp et nytt Diablo spill. Jeg vil anta ca. 2006-2009 en gang. :smile: Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 du får vente på ny diablo 2 patch Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Ble litt lei når jeg nådde lvl 75, så fant jeg en editor, som kan forandre alt på characteren, da sletta jeg alt :sad: Hvordan når man egentlig lvl 99 uten å spille i 3 år sammenhengende? Jeg spilte på hell med paladin, men jeg kom ingen vei, og så kom alle de "Imun mot fysisk skade" folka, de er jo dritt vanskelige med paladin. Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 Heh, paladin sliter da ikke med folk som er immune mot fysisk skade, han har jo vengance som eier så hard mot de! Jeg sleit litt med immune mot fysisk med druid (werewolf). Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Truls, jo! :wink: Spiller du D2 enda? Å vente på D3 kan vel ta litt tid (hvis det kommer), prøv Divine Divinity! Grom-spill, men du får ikke runne det flere ganger med samme character. Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 Kristian da eller? Har aldri hørt om divine divinity eller hva du sa det het. Er det g0y? Takket være deg ble jeg hekta på diablo for mangfoldige år. Så bare så du vet det er det DIN SKYLD! Gidder du hjelpe meg å bli hekta på dette spillet oxo da eller? hehe Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Hehe, det går av seg selv. Les omtalen min her: http://www.gamer.no/omtaler/divine_divinity/ :smile: Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 atte... vente på diablo 3? joa, har du noen år på deg, så...:smile: nå skal vi huske på at her snakker vi om noen av de - etter min mening - aller beste spillprodusenter noensinne, Blizzard... alle medaljer har imidlertid også en bakside, og Blizzard sin må være dette med å overholde deadliner... jeg fant nettopp et pc-blad fra jula 2000 hvor man "gledet seg til warcraft 3 som var rett rundt hjørnet"... hvilket skulle bevises... nå skal vi også huske at Blizzard allerede har arbeider ugjort, som Starcraft: Ghost og forhåpentligvis også Starcraft 2... Så hvis du har litt tid så kan du jo mase litt på Blizzard og prøve å få dem til å lekke litt? hadde jo vært til alles interesse, det... Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 95% av alle som har mange lvl99 character spiller online på battle.net... der tar ikke mer en en uke med litt småintens spilling... Verre i single/lan! Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Hvorfor tar det så kort tid på net? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 fordi når det er flere spillere i et game, så blir det vanskeligere å ta monsterne, derfor får du myyyye mer exp... Lenke til kommentar
human Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Dere sier; "hvis man har noen års ventetid, så kan man vente på at Blizzard skal komme med d3" Hva om noen da venter i noen år, og det aldri kommer noe spill ifra Blizzard; da har man jo gjort noe litt dumt noe. Hvilken garanti har man for at d3 noen gang vil komme ut? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Vel, det finnes svært mange "juksekommandoer" om en absolutt vil øke lvl fort. (players X kommandoen f.eks). Blir ganske vanskelig å ta knekken på monsters da Ødelegger spillbarheten da.... char editors er for idioter.... Necromancer lvl 71 Lenke til kommentar
KAS Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Vel, det finnes svært mange "juksekommandoer" om en absolutt vil øke lvl fort. (players X kommandoen f.eks). lyst til å utdype det der litt? for det første.. hvilke andre kommandoer enn "players x" finnes det? og hvorfor er det juks å simulere at det er flere spiller som er tilstede i single player? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Tror det blir en god stund til D3 kommer, om det i det hele tatt kommer (noe som ikke akkurat er helt sikkert)... Blizzard har lommene fulle med Starcraft:Ghost (om ikke det er ferdig enda da), Starcraft 2 og World of Warcraft... Men om det i det hele tatt hadde kommet et nytt Diablo-spill, hadde dette vært helt fantastisk.. Diablo II:LOD tror jeg er det absolutt beste spillet jeg har prøvd, og det jeg har spilt mest Vi får håpe på det beste Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Det vil nok ta en stund til Diablo 3 kommer ja. Når du kjøpte WC2 følgte det med en reklame for WC3, som kom ut myyyyye seinere enn planlagt. Håper det ikke skjer med Diablio 3 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Vel, det finnes svært mange "juksekommandoer" om en absolutt vil øke lvl fort. (players X kommandoen f.eks). Blir ganske vanskelig å ta knekken på monsters da det er jo halve moroa, da.. å ikke vite om du plutselig kommer til å bli karnøflet av skikkelig badass zombier eller noe annet patetisk. players 8 ruler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå