capy Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg har nettopp bestilt meg en bærbar pc fra ebay. Denne blir levert med amerikansk tastatur. Er det mulig å få tak i norsk tastatur for så selv å bytte dette ut? Jeg har vært inne i flere bærebare pcer, så selve utskiftingen går greit regner jeg med:) Har ikke så veldig lyst til å betale dell for å gjøre jobben da "vinningen går opp i spinningen" eller hva det nå heter. maskinen det er snakk om heter Inspiron 9400. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Du kan jo ringe Dell og høre? Si ditt har gått i stykker e.l, så skal nok det gå greit. Du kan vel forresten bare si det som det er, for det ligger utenfor deres garantiområde uansett Lenke til kommentar
capy Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg kjøpte nettopp en keyboard fra ebay:) blir spennende å se hvor vanskelig det er å bytte. eller om jeg får pcen for den saks skyld. det er jo haugevis med svindlere ute å går! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå