Gå til innhold

Ikoner på skrivebord

Anbefalte innlegg

Som den sjøl utnevnte dataeksperten som jeg er, lurer jeg på en liten ting. Er det noen som vet hvordan jeg får bort den farvede bakgrunnen på ikonene på skrivebordet?? de er farvet som om jeg har klikket med musen på dem.Irriterende,ettersom bakrunnsbilde blir så oppstykket :cry::cry:

Håper det er noen som skjønner hva jeg mener :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du bruker Windows XP så kan du gjøre dette uten noen form for tilleggsprogrammer, om jeg har forstått spørsmålet riktig.

Høyreklikk på Min Datamaskin, velg Egenskaper, velg Avansert, velg Innstillinger under Ytelse, sett på krysset Bruk skygger for ikonnavn på skrivebordet.

Lenke til kommentar
Dersom du bruker Windows XP så kan du gjøre dette uten noen form for tilleggsprogrammer, om jeg har forstått spørsmålet riktig.

Høyreklikk på Min Datamaskin, velg Egenskaper, velg Avansert, velg Innstillinger under Ytelse, sett på krysset Bruk skygger for ikonnavn på skrivebordet.

7659706[/snapback]

Han mener vel at de skal være slik de blir med det du nevner også når de har input focus.

Lenke til kommentar
Flyttes til programmer/Windows. Hva i alle dager inbilte trådstarter seg at dette hadde noe med mus og tastatur å gjøre?

7659752[/snapback]

Jeg visste ikke hvor jeg skulle starte tråden, det er ikke alle som er like inn på det her som du tydligvis er ARE.! :thumbdown:

Takk for hjelpen JH_. :)

Endret av Rotwail
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...