_FnX_ Skrevet 25. november 2002 Rapporter Del Skrevet 25. november 2002 Hei. Firmaet mitt ønsker å bestille 10-20 t-skjorter med logo både framme og bake... Er det noen der ute som vet om BILLIGE (!) leverandører? Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 25. november 2002 Rapporter Del Skrevet 25. november 2002 B&J reklame hvis du har dem i nærheten. se gulesider.no da vetu :wink: Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 25. november 2002 Rapporter Del Skrevet 25. november 2002 Åssen firma er det du driver ,da? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. november 2002 Rapporter Del Skrevet 25. november 2002 Tror ikke han mente sitt firma, Men dem han jobber for. Men som en annen sa i en post lenger oppe bruk gule sider Lenke til kommentar
Danko Skrevet 25. november 2002 Rapporter Del Skrevet 25. november 2002 BILLIGE (!) t-skjorter = en vask så er trykket borte. Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 26. november 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2002 Vel, kan ikke akkurat kalle det et firma.. Et uoffisielt firma :razz: Har surfet litt rundt på nettet, funnet en del leverandører, men det er faktisk veldig dyrt..:/ Tror jeg tar ett par gamle t-skjorter og ber bestemor sy på bokstaver! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 26. november 2002 Rapporter Del Skrevet 26. november 2002 Quote: Den 2002-11-26 12:06, skrev |FeNiX|:Vel, kan ikke akkurat kalle det et firma.. Et uoffisielt firma :razz: Har surfet litt rundt på nettet, funnet en del leverandører, men det er faktisk veldig dyrt..:/ Tror jeg tar ett par gamle t-skjorter og ber bestemor sy på bokstaver! Hva gjør det "uoffisielle" firmaet , da? Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2002 Mye rart :wink: Men poenget er at vi trenger billige t-skjorter :smile: Lenke til kommentar
magnuschill1 Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 kan kjøpe t-skjorter fra biltema sånne hvite så kan man trykke selv for billig penger Lenke til kommentar
eimo99 Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 hva er dyrt? 350 kr pr farge i oppstart 11 kr pr ryggmerke 9 kr pr bryst merke 10 kr pr påsetting av merke 40 kr pr t-skjorte det er ca priser men har evnt ikke bommet på mange kr. Det er fra de jeg bruker på jobben. Bra kvalitet på trykk og t-skjorte. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 kan kjøpe t-skjorter fra biltema sånne hvite så kan man trykke selv for billig penger Håper du er klar over at tråden nesten er 10år gammel!!!! Du tror ikke han har funnet ut hvor det er i løpet av den tiden? Dette er det sykeste bumpen jeg har sett. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg begynner virkelig å tro at noen for en eller annen grunn bumper gamle mov tråder med vilje. Rart... Lenke til kommentar
Fiberbabe Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 kan kjøpe t-skjorter fra biltema sånne hvite så kan man trykke selv for billig penger Håper du er klar over at tråden nesten er 10år gammel!!!! Du tror ikke han har funnet ut hvor det er i løpet av den tiden? Dette er det sykeste bumpen jeg har sett. Hahaha! La ikke merke til det før du sa det! OMG Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Uten tvil den drøyeste bumpen jeg har vært borti her. Fantastisk. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Lurer på om jeg også skal lete etter de eldste trådene som finnes og så bumpe de, bare for gøy. Skjer jo hver eneste dag her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå