Gå til innhold

Guitar Hero 2 På 360 ikke mulig å forhåndsbestille

AtheusNor

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg er, i likhet med flere her, litt skuffet over at de bruker imitator-vokal på mange av låtene, enkelte vokalister som Zach de La Rocha fra Rage Against The Machine er vanskelig å etterligne, og det høres ganske jalla ut i GH2. Men, siden låtene de har tatt med er knallbra, gjør det ikke mye. Jeg skal garantert ha GH2 til 360 når det kommer :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel alt er jo cover da..så litt vanskelig å gjøre no annet med vokalene :p

synes jevnt over alle covrene er kjempe flotte. eneste jeg stussa litt på var den nasale stemmen til han som syngte Free Bird :p

rasgar, begynner å få teken på skalaer nå (takk gud for forbedret HO/PO)

skalaer er noe av det mrosomste i spillet ^^

Endret av Firvulag
Lenke til kommentar

Det er vel slik at rettigheter på sanger og innspillinger kan være litt av en labyrint å finne frem i, så det er som regel enklere å spille inn sangen på nytt og skrive "As made famous by ..." istedetfor å forhandle seg frem til å få lov til å ta fra hverandre master-opptaket.

Forøvrig er så og si alle coverversjonene på GH og GH2 veldig bra, selv om noen vokalister har såpass særpreg at de er vanskelig å etterligne.

Dessuten er bandet ditt eget i Guitar Hero, så man spiller jo strengt tatt coverlåter med sine egne musikere og vokalist.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Noen som vet om det blir mulig å konkurrere online med GH2 på 360-en?

(Dvs. online multiplayer)

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
den porten må brukes til munnspill!!

7697703[/snapback]

Det hadde jo vært noe!

eller

Kanskje en wawapedal

eller

kanskje mikk der man kombinerer guitar hero og singstar i en gedigen gatemusikantmiks

eller

puls-sensor, så jo høyere puls, jo mer rocker man og flere poeng

eller

motionsensor på hodet så man får poeng med å headbange mens man spiller

aaah

jeg gleder meg virkelig til det her spillet, ingen tvil!

Endret av xstian
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...