Gå til innhold

Guitar Hero 2 På 360 ikke mulig å forhåndsbestille

AtheusNor

Anbefalte innlegg

Shit, den litt kriblende følelsen overrasker meg selv.

Trodde aldri at jeg kom til å glede meg så mye til et gitar-spill på konsoll, men nå gleder jeg meg virkelig til mars måned.

Hadde tatt enda hardere sanger vel imot, men tar man i betraktning at dette skal være et sosialt spill så kan jeg nesten ikke klage på at det er litt mer soft enn jeg er vane med :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eddie Van Halen Award—Get a 500 note streak

Life of the Party—Bought all characters

Record Collector—Bought all songs

Big Spender—Spent $10,000 at store

Perfectionist—Get 100% on a song

200k Club—Get 200,000 points in a song

Rock Snob Award—Refused to play an encore

Scoremonger—Got an 8x multiplier

Ikke spesielt vanskelige de der, gleder meg.

Best av alt: online leaderboard. Jeg erklærer herved krig mot min gitarnemesis Stefan!

Lenke til kommentar

De nye låtene blir ifølge ryktene (med link til youtube):

My Chemical Romance - Dead!

The Toadies - Possum Kingdom

Pearl Jam - Life Wasted

Deep Purple - Hush

Rancid - Salvation

Alice Cooper - Billion Dollar Babies

Iron Maiden - Trooper

Gleder meg til alle sammen. Dette må bli årets spill :)

Og ja, de nevnte achievementsene er lette, men forhåpentligvis kommer det noen vanskelige også. Som feks 100% på alle låtene på expert :p

Lenke til kommentar
Tror ikke det hjelper et dugg å spille vanlig gitar i det spillet, bortsett fra at du muligens har litt mer rytme i kroppen. "Strengene" består av fem fargerike knapper som skal trykkes og holdes på riktig tidspunkt - ikke noen uergonomiske grep og fingerspilling her nei ;)

7663420[/snapback]

Haha, det der er jeg villig til å ta en krangel på. :p

Spiller gitar selv, og kan si som følgende : på ekspertmodus er det kjekt å ha et forhold til å spille etter noter og være flink til å spille kromatiske løp. Man kommer liksom litt kjappere inn i det, føler jeg.

Noen som husker Bark At The Moon (ekspert) fra eneren? :p

Endret av rasgar
Lenke til kommentar

Et kromatisk løp er når du spiller stigende eller synkende i en kromatisk skala. (som er det samme som en skala som inneholder alle tolv tonene i en oktav med temperert instrument) Forklarte det sånn noenlunde?

Og når det kommer til mine GH2-skillz, blir jeg forsatt slått av mange av mine venner som ikke driver med musikk til vanlig. Jeg kom bare kjappere opp på ekspertnivå. :)

Endret av rasgar
Lenke til kommentar

Here are the exclusive tracks for the Xbox 360 version of Guitar Hero II (* denotes a song performed by the original band):

Possum Kingdom—Toadies*

Salvation—Rancid

Life Wasted—Pearl Jam

Billion Dollar Babies—Alice Cooper

Hush—Deep Purple

Rock and Roll Hoochie Koo—Rick Derringer

Dead!—My Chemical Romance*

The Trooper—Iron Maiden

* denotes a song performed by the original band

det var ikke så moro da...hvem er det som synger/spiller på dei uten *?

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke tar fantastisk feil nå, så regner jeg med det er forskjellige band, som utviklerne rett å slett har leid inn..

Men det er bare no jeg tror :)

7687549[/snapback]

Jau selvfølgelig er det slik. Og derfor har de også full kontroll på miksinga også. Slik at man får sånn deilig gitar-anti-feeling når man bommer ;)

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke tar fantastisk feil nå, så regner jeg med det er forskjellige band, som utviklerne rett å slett har leid inn..

Men det er bare no jeg tror :)

7687549[/snapback]

Jau selvfølgelig er det slik. Og derfor har de også full kontroll på miksinga også. Slik at man får sånn deilig gitar-anti-feeling når man bommer ;)

7687761[/snapback]

Det kjipe er jo at mye av kraften i sangen forsvinner med en annen vokal.

Lamb of God sin Laid to Rest ble fryktelig slapp med en annen vokal enn det Randall Blythe har å komme med.

Men, gitaren blir tross alt litt viktigere :)

Lenke til kommentar

Sant det du sier der Gorthaur!

Men Avenged Sevenfold sin The Beast and The Harlot var det overraskene bra vokal på :) Var fornøyd med den. Hehe

Men ja, er jo gitaren som teller.. Men, jævli kjipt å spille i ett band f.eks, med feite gromme riff. Og vokalen suger ;) hehe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...