Gå til innhold

Guitar Hero 2 På 360 ikke mulig å forhåndsbestille

AtheusNor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har store problemer med å holde fingrene unna PS2-versjonen i butikkene, men prøver å holde ut. Ikka akkurat lovende at det ikke har fått utgivelsesdato enda. :/

Hva er det for en ledning på gitaren på bildet? Batterilader? En av de store fordelene i forhold til PS2-versjonen var jo trådløse gitarer.

7656541[/snapback]

Gitarene blir ikke trådløse, gitt.

Today, GameSpot received confirmation from the RedOctane spokesperson that the final X-Plorer guitar will also be wired

kilde

men også

"Being able to give our fans an option to rock the wireless guitar controller was definitely a priority for us, and it'll provide another exciting experience for players to achieve rock star status!" said Dusty Welch, head of publishing at RedOctane, in the announcement release.

kilde

Endret av Djevlen
Lenke til kommentar
Tre ganger hipp hurra. :D

Dette er jo fenomentalt. Jeg hadde ingen anelse om at Guitar Hero 2 skulle komme til xbox360.

Jeg har nemlig lenge vurdert å kjøpe meg en PS2 kun for kunne spille dette sammen venner, og nå ser det jo ut som slipper jeg å gjøre det. :)

Jeg ble nemlig fullstendig hektet etter å ha spilt mang en hesblesende gitarduell med en kompis nå i jula. :wee:

7655417[/snapback]

Samma her faktisk, nesten så ille at jeg vurderte å kjøpe meg en ps2 etter nyttår... :cry:

Men nå sitter jeg spent og venter på om vi får en lanseringsdato i løpet av CES... :ph34r:

Lenke til kommentar
En av de store fordelene i forhold til PS2-versjonen var jo trådløse gitarer.

7656541[/snapback]

Det er jo motsatt. Man kan kjøpe trådløse gitarer til PS2 versjonen, men X360 versjonen finnes kun med ledning.

7658754[/snapback]

Det har helt fra begynnelsen av vært sagt at det kommer trådløse gitarer til Xbox 360, og hvis du leser linkene i posten til Djevlen ser du at de er på vei. Det skuffende er at spillet tydeligvis ikke kommer i bundle med trådløs gitar, ganske trist i grunn. Men, da blir det 2x trådløse gitarer og Guitar Hero 2 (uten gitar) på meg. Veldig deilig bare å slippe unna mottakeren man må ha for trådløse PS2-kontrollere. Antar man slipper det på Xbox 360.

Lenke til kommentar

Her er de tøffe gitarene.

Både med knapper for lyse toner, trådløse varianter, blue led i strumbar, og ikke minst fjernet den stygge klikkelyden.

http://www.theantcommando.com/product_overview.aspx

Disse gitarene kommer også meget bra ut i tester.

Knappene er mer følsomme, og dyktige spillere klarer seg enda bedre med blant annet "Shredder" som det finnes en del reviews av.

Noen av gitarene er trådløse også, men husk at den trådløse gitaren trenger en spesiell adapter for å fungere i GH II.

De finnes i hopetall på Ebay.com

Søk på "Shredder" eller "Freedom V"

Lenke til kommentar
Tre ganger hipp hurra. :D

Dette er jo fenomentalt. Jeg hadde ingen anelse om at Guitar Hero 2 skulle komme til xbox360.

Jeg har nemlig lenge vurdert å kjøpe meg en PS2 kun for kunne spille dette sammen venner, og nå ser det jo ut som slipper jeg å gjøre det. :)

Jeg ble nemlig fullstendig hektet etter å ha spilt mang en hesblesende gitarduell med en kompis nå i jula. :wee:

7655417[/snapback]

Samma her faktisk, nesten så ille at jeg vurderte å kjøpe meg en ps2 etter nyttår... :cry:

Men nå sitter jeg spent og venter på om vi får en lanseringsdato i løpet av CES... :ph34r:

7658882[/snapback]

Jeg kjøpte meg en PS2, og guitar hero 1 og 2 med to gitarer..

Dyr avhengighet! :p

Lenke til kommentar
Her er de tøffe gitarene.

Både med knapper for lyse toner, trådløse varianter, blue led i strumbar, og ikke minst fjernet den stygge klikkelyden.

http://www.theantcommando.com/product_overview.aspx

Disse gitarene kommer også meget bra ut i tester.

Knappene er mer følsomme, og dyktige spillere klarer seg enda bedre med blant annet "Shredder" som det finnes en del reviews av.

Noen av gitarene er trådløse også, men husk at den trådløse gitaren trenger en spesiell adapter for å fungere i GH II.

De finnes i hopetall på Ebay.com

Søk på "Shredder" eller "Freedom V"

7668562[/snapback]

Fan altså hvorfor måtte du komme med den linken der. Dette kan fort bli dyrt :p Utrolig kule gitarer der..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...