Duqe Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Trenger lagringskapasitet fra 8gb til videosnutter og bilder, har tidligere hatt dem på dvdplate men merker at den begynner å bli ripete. Harddisk virker så ustabil fra disk til disk, og muligheten for at de kan krasje får meg til å utelukke alternativet. Tapestream og zipdrive blir bare ekstra hardware som da er litt tungtvindt hvis jeg skal dele bilder med andre. Så alternativene jeg kunne komme på da er usbpinne og minnekort, men hvilkne av disse har lengst levetid og er mest pålitelig? Takk for all svar Lenke til kommentar
Joney Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Trenger lagringskapasitet fra 8gb til videosnutter og bilder, har tidligere hatt dem på dvdplate men merker at den begynner å bli ripete. Harddisk virker så ustabil fra disk til disk, og muligheten for at de kan krasje får meg til å utelukke alternativet. Tapestream og zipdrive blir bare ekstra hardware som da er litt tungtvindt hvis jeg skal dele bilder med andre. Så alternativene jeg kunne komme på da er usbpinne og minnekort, men hvilkne av disse har lengst levetid og er mest pålitelig? Takk for all svar 7652866[/snapback] beste er å lagre det på to forskjellige steder i tilleg til opprinlig lagringsplass. kansje to eksterne hardisker og en minnepinne? Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Men hva er mest pålitelig av alle lagringsalternativene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå