Gå til innhold

Mest sikkert lagring av bilder

Duqe

Anbefalte innlegg

Trenger lagringskapasitet fra 8gb til videosnutter og bilder, har tidligere hatt dem på dvdplate men merker at den begynner å bli ripete.

Harddisk virker så ustabil fra disk til disk, og muligheten for at de kan krasje får meg til å utelukke alternativet.

Tapestream og zipdrive blir bare ekstra hardware som da er litt tungtvindt hvis jeg skal dele bilder med andre.

Så alternativene jeg kunne komme på da er usbpinne og minnekort, men hvilkne av disse har lengst levetid og er mest pålitelig?

Takk for all svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger lagringskapasitet fra 8gb til videosnutter og bilder, har tidligere hatt dem på dvdplate men merker at den begynner å bli ripete.

Harddisk virker så ustabil fra disk til disk, og muligheten for at de kan krasje får meg til å utelukke alternativet.

Tapestream og zipdrive blir bare ekstra hardware som da er litt tungtvindt hvis jeg skal dele bilder med andre.

Så alternativene jeg kunne komme på da er usbpinne og minnekort, men hvilkne av disse har lengst levetid og er mest pålitelig?

Takk for all svar

7652866[/snapback]

beste er å lagre det på to forskjellige steder i tilleg til opprinlig lagringsplass.

kansje to eksterne hardisker og en minnepinne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...